اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

در کامیکلا، کامروا می شوید!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

به جای همه "کولا" ها، زمزم زلال "کامیکلا" آب حیاتی است که رمز جاودانگی را در خود نهفته دارد.

کامیکلا قطعه ای از بهشت حقیقی خداست نه فقط به خاطر سرسبزی روح نوازش و نه به خاطر چشم انداز زیبای جنگل های اطراف و یا آواز طرب انگیز پرندگانش؛ نه!

کامیکلا قطعه ای جدا مانده از کربلای اباعبدالله است که رائحه بهشت را تا عمق جان من و تو میهمان می سازد. اگر باور نداری، در بندپی پی غربی بابل، سراغی از روستای کوچک کامیکلا بگیر و آن جا که رسیدی، قدم به خانه حسن رجایی فر بگذار و کام دلت را از عطر خوش وصال، لبریز کن.

در قلب طبیعت بکر شمال ایران، شاخساری از درخت عاشورا، سایه محبت امام عشق را بر وجودت می گستراند و گدازه های دل داغدارت را با نسیم رحمت حق، خنک و پرنشاط می سازد.

اول بار که پا به حرم ارباب گذاشتی، لابد این حس را در درونت یافته ای که انگار این نقطه از دنیا را پیش از این – شاید از روز ازل – بارها دیده ای و زیارت کرده ای. انگار این جا دیگر غریب نیستی و به خانه خود قدم نهاده ای.

منزل مدافع شهید حرم، حسن رجایی فر هم اگر پا بگذاری به شهادت همه زائران کوی دلدادگی، پنداری که پیش از این – شاید آن گاه که نغمه قالوا بلی را سر داده ای – بارها به چشم دیده ای و با هوای عاشقانه هایش زندگی کرده ای.

 شهدای مدافع حرم، حرم را برایمان سوغات آورده اند. هر جا خانه ای از شهید مدافع حرم است، حریم حرم عشق و دلدادگی، همان جاست. و سقاهم ربهم شراباً طهورا 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">