اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

جنایت فرهنگی نامزدهای انتخاباتی در بابل!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ

"وکیل الدوله" بودن، در طول تاریخ ایران چه در دوره قاجار و پهلوی و چه در نظام اسلامی و نیز در همه کشورهای دنیا همواره یک پدیده مذموم و زشت محسوب شده است.
همیشه شاهد بوده ایم که یکی از بزرگترین اهانت ها به یک نماینده منتخب مردم در مجلس برای تخریب وجهه اش، وکیل الدوله خواندن اوست.
عجیب است که در این مرحله از رقابت های انتخابات مجلس، دو نامزد موجود و بعضی حامیانشان تلاش دارند با تبدیل یک هنجار به ناهنجاری و دستبرد به فرهنگ جامعه، وکیل الدوله بودن و حمایت بی چون و چرا حتی در قبال اشتباهات احتمالی دولت را یک ارزش جلوه بدهند!
مردم آگاه و تحلیلگر شهرمان به خوبی می دانند، هر دولتی با هر گرایشی که بر سر کار باشد، بالاخره اشتباه و خطایی در رفتار و تصمیمات و لوایح خود دارد که نماینده مردم بنا بر ذات مسئولیتش وظیفه دارد در قبال نادرستی ها واکنش نشان داده و راه را بر بیراهه ببندد.
این که یک نفر سینه سپر می کند و علناً اعلام می کند که بیشتر از رقیب دیگر خود فرمانبردار و مطیع بی چون و چرای نهادهای اجرایی خواهد بود، نه تنها اذعان می دارد که حقوق مردم را با باندهای قدرت معامله خواهد کرد بلکه با این اعتراف تلخ در واقع از هم اکنون اثبات کرده است که بود و نبودش در مجلس، تفاوتی نداشته و منفعتی به مردم نخواهد رساند!
حواستان هست جماعت مدعی روشنفکری، چقدر در تعصب و جمود سیاسی خود رسوا هستند؟

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">