اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

سلامی محکم و پایدار

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ


من از همه دوستانی که به وبلاگ اشک آتش لطف دارند عذر خواهی می کنم. این ایام توفیقی بود که به امر تبلیغ مشغول باشم. دسترسی من به اینترنت بسیار اندک بود. گاهی فقط بر اساس ضرورت، با انگشت شست خود جملات را بر روی صفحه موبایل نوشته و به زحمت در وبلاگ قرار می دادم.

ساعتی است که به قم آمده ام و انشالله تلاش می کنم کاستی های قبلی را جبران نمایم. این ماه رمضان به شکر خدا، از چند جهت برای حقیر ماهی پربرکت بود.

اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی های کوتاه در مسجد ولایت، سخنرانی در تعدادی از هیئات و جلسات مذهبی، هم نشینی و بهره گیری از نظرات و اندوخته های فکری بسیاری از فعالان فرهنگی شهر بخشی از دلشمغولی های حقیر در این ایام مبارک بود که تجربه ای شیرین به حساب می آمد.

در این خصوص مطالبی هست که انشالله در این روزها مورد اشاره قرار خواهم داد.

از دوستان عزیزم در انصار حزب الله بابل که این جانب را برای امامت جماعت مسجد ولایت مورد اعتماد قرار دادند تشکر می کنم. تشکری هم از خانم آبادایان، از فعالان فرهنگی شهر بابل دارم که برخی وسایل ضروری اقامت در بابل را برای اینجانب فراهم آورد. تشکر از جناب حجت الاسلام علیجانزاده هم که وظیفه ای مستمر برای این حقیر است.

انشالله مطالب وبلاگ در این روزها بیشتر از گذشته خواهد بود. البته بیشتر سو‍ژه ها هم جنبه شهری و استانی و رویکرد فرهنگی خواهد داشت؛ فعلاً.

ظاهراً بلاگفا نتوانسته مشکل خود را برای ارائه خدمات برطرف کند. انشالله از همین پایگاه مجازی در خدمت دوستان خواهم بود. یاعلی

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

زندگی ما زاییده ی اندیشه ی ماست.((اورول))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">