اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

دیدار اختصاصی هیئتی از بابل با آیت الله جوادی آملی

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

آیت الله جوادی آملی


شنبه آتی، یعنی شانزدهم خرداد 94، مسئول و اعضای شورای مرکزی هیئت ولایتمدار محبان المعصومین علیهم السلام شهرستان بابل با حضرت آیت الله جوادی آملی در قم دیداری اختصاصی خواهند داشت.

هیئت محبان المعصومین علیهم السلام شهرستان بابل از جمله فعال ترین محافل مذهبی استان مازندران است که متشکل از اجتماع جوانان انقلابی بوده و همواره کوشیده است تا بر اساس منویات مقام معظم رهبری، با بصیرتی عمارگونه در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی، حضوری تأثیرگذار داشته باشد.

هیئت محبان المعصومین شهرستان بابل در مقبره علامه سعیدالعلماء مستقر بوده و با برگزاری جلسات هفتگی و مناسبتی و نیز برنامه هایی در سطوح ملی تلاش دارد تا با معرفی شخصیت علمی این فقیه وارسته و همطراز آیت الله شیخ انصاری، در جهت پیوند بیش از پیش جامعه با آموزه ها و مبانی برخواسته از مکتب وحی، گام هایی بلند بردارد. دیدار اختصاصی با مرجع و مفسر بزرگ قرآن، حضرت آیت الله جوادی آملی و بهره گیری از رهنمون های این عالم برجسته معاصر نیز در همین راستا قابل ارزیابی است.

ضمن آرزوی موفقیت برای زحمت کشان و فعالان گمنام و بی ادعای این هیئت مکتبی، بی صبرانه منتظر انتشار جزییات رهنمون ها و فرمایشات راهگشای آیت الله جوادی آملی با جوانان غیور و انقلابی این هیئت خواهیم بود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">