اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

دکتر احمدی نژاد به بابل سفر می کند

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

IMG_7987 copy


یکی از مسئولان هیئت محبان المعصومین علیهم السلام شهرستان بابل اعلام کرد به مناسبت ایام البیض و میلاد فرخنده امام عدالت، امیرالمؤمنین علی علیه السلام، دکتر محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در شب میلاد آن حضرت در مقبره علامه سعیدالعلماء این شهرستان واقع در جنب مسجد جامع به سخنرانی خواهد پرداخت.

در این مراسم، محمدزمان یعقوبی از برجسته ترین مداحان بسیجی استان مازندران به مدیحه سرایی می پردازد. هیئت محبان المعصومین شهرستان بابل متشکل از جوانان ولایی این شهرستان بوده و در بین هیئات شمال کشور به عنوان یکی از شاخص ترین محافل انقلابی مطرح می باشد.

دکتر احمدی نژاد در طول سفرهای اخیر خود بی اعتنا به مباحث سیاسی و جنجال برانگیز روز، تلاش دارد تا به تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و حاکمیت ارزش های الهی بپردازد.

با توجه به محبوبیت ویژه محود احمدی نژاد در بین نیروهای انقلابی شهرستان بابل و استان مازندران به خصوص پس از حوادث دردناک هسته ای اخیر، پیش بینی می شود ایران اسلامی شاهد یکی از پرشکوه ترین مجالس جشن و سرور به مناسبت ولادت امام عدل و مهربانی در شهرستان بابل باشد.

شلمچه نیوز

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

دلم براش تنگ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">