اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بگذارید بیشتر شادی کنند

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴ ق.ظ


این شادی ها چه در فضای مجازی و چه در سطح خیابان ها به نفع گفتمان انقلاب اسلامی است.

تدلیس بیانیه هزار توی هسته ای اخیر در لوزان و نمایش سرابی از رفع معضلات اقتصادی، تنها برای مدتی کوتاه قابل مصرف است.

شادی کاذب پس از یک پیروزی فرضی، زمانی توسط دولت دامن زده شد که 24 ساعت بعد از آن یعنی در 15 فروردین 94 کرایه های حمل و نقل عمومی و به تبع آن، سایر خدمات وابسته، در تهران و برخی شهرهای دیگر افزایش خواهد داشت. این اتفاق نخستین جرقه پرسش درباره نتیجه توافقات هسته ای در عرصه اقتصاد و اجتماع را در ذهن مردم ایجاد خواهد کرد.

هر چه برخی از افراد ساده لوح و یا مغرض و یا فاقد تحلیل بابت نتیجه مذاکرات برجسته شده هسته ای بیشتر شادمانی کنند، روز سیزده فروردین 94 بیشتر در یادها ماندگار خواهد شد. آن وقت است که با گذشت چند ماه و عدم احساس تغییر در وضع معیشتی جامعه، علاوه بر افشای ماهیت خدعه گران بین المللی، ثمره عبث مشکل گشا دانستن زد و بند با دشمن برای رفع مشکلات درونی، بر همگان روشن خواهد شد.

به رغم تعارضات و زیگزاگ رفتن های سیاسی متولیان دستگاه دیپلماسی، یک موضوع جزو قطعیات نتیجه مذاکرات اخیر است و آن هم این که تا زمان حصول اعتماد آمریکا هیچ تحریمی برطرف نخواهد شد. به عبارت دیگر ما همچنان در نقطه ای هستیم که در این سال ها بوده ایم. 37 سال است که نتوانسته ایم اعتماد آمریکا را نسبت به خود جلب کنیم که البته اگر روزی آمریکا اعلام کرد به ایران اعتماد دارد آن روز باید به روش و منش خود به دیده تردید بنگریم.

آمریکا هیچ گاه به ما اعتماد نخواهد کرد و روی دیگر سکه اهل تزویر به زودی نمایان خواهد شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

دلم میسوزد برای مردم ساده‌دلی که صرفا بخاطر جوسازی ظریف و روحانی والبته بزرگنمایی صداوسیما، اینگونه به خیابان ریختند! وای از لحظه‌ای که باطن این توافق ننگین برایشان آشکار شود. آن لحظه اصلا دوست ندارم قیافه‌ی آنها را ببینم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">