اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

ظرافت آقا فراتر از ظریف است!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ق.ظ


مقام معظم رهبری نوزده بهمن 93 در جمع کارکنان نیروی هوایی بیاناتی داشتند که اگر چه عده ای از آن به عنوان روضه هسته ای! در سوگ آن چه از دست داده ایم یاد کرده اند؛ اما از منظری دیگر باید ظرافت نهفته در بطن آن سخنان را مدّنظر قرار داد که در نوع خود بدیع و حاوی نکاتی ارزنده است.

خاطرتان هست که مسئولان دولتی در پاسخ به منتقدان توافقات هسته ای با آمریکا و اذنابش، مدعی بودند که تا کنون هیچ کارخانه ای را تعطیل نکرده اند. پیش از این نیز حسن روحانی در دفاع از عملکرد هسته ای خود در دوره اصلاحات مدعی بود که به نفع این فن آوری اقدام کرده است. به طور طبیعی اگر این روند مبهم و غیرشفاف ادامه پیدا می کرد باز هم مسئولان دولتی بر طبل ادعای عدم توقف دستاوردهای هسته ای کوبیده و منتقدان را به بی اطلاعی و بدگمانی و همراهی با صهیونیسم متهم می نمودند!

مقام معظم رهبری در بیانی زیرکانه، حربه تکذیب و تردید را از دست دولتی ها ربود و برای همیشه در تاریخ ثبت نمود که این دولت کارخانه های اراک و فردو را تعطیل کرده است. به متن زیر توجه کنید:

"طرف ایرانی، برخی از کارهایی که میتوانست او را به توافق نزدیک کند انجام داده است. کارهای متعدّدی را انجام داده: گسترش و توسعه‌ی ماشین‌های غنی‌سازی را متوقّف کرده، خب این را لازم دانستند که یک برهه‌ای متوقّف کنند؛ تولید اورانیوم بیست درصد را - که یک کار بسیار بزرگی است رسیدن به دانش و فنّاوری بیست درصد، کار بسیار بزرگی بود؛ این را کسانی که اهل فنّند میدانند که رسیدن از پنج درصد به بیست درصد، اهمّیتش خیلی بیشتر است از رسیدن از بیست درصد به بالا؛ این کار بزرگ را جوانان ما و فنّاوران متعهّد ما انجام دادند - متوقّف کردند، اقتضای مذاکره این بود که متوقّف بکنند؛ کارخانه‌ی اراک را که یکی از کارهای بسیار بزرگ و مهمّ فنّاوری و یک هنر بزرگ فنّاوری است، فعلا متوقّف کرده‌اند؛ فردو را که یکی از برترین ابتکارهایی است که نیروهای ما و عناصر داخلی ما آن را برای امنیت دستگاه‌های سانتریفیوژ ما توانستند تأمین بکنند و تضمین بکنند، فعلا متوقّف کرده‌اند. این همه کارهای بزرگ انجام داده‌اند،..."

با ثبت این سند، نوک پیکان نقدها تا ابد متوجه مذاکره کنندگان ایرانی خواهد بود که به راستی در ازای توقف تولید در اراک و فردو چه دستاوردی را برای ملت خود به ارمغان آورده اند؟!

مقام معظم رهبری در حکم اخیری که برای فرماندهی سردار اشتری صادر کرد نیز نکته ظریفی را گنجاند که پیام خاصی را در خود نهفته دارد. پارسینه گزارش داد برای نخستین بار است که رهبر انقلاب در پیام خود ذکر می کند فرمانده نیروی انتظامی را به پیشنهاد وزیر کشور برگزیده است. این انتصاب در حالی است که هنوز چند ماهی از مدت فرماندهی احمدی مقدم باقی مانده است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">