اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

با نکوداشت آیت الله محمدی مخالفیم!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ


مگر می شود ما که افتخار زندگی خود را شاگردی مدرسه علمیه روحیه در مکتب فقیه عالیقدری چون آیت الله محمدی می دانیم با برگزاری برنامه نکوداشت ایشان مخالف باشیم؟! اما این بار ما با این برنامه مخالفیم!

آیت الله محمدی را گمنام فقیه عالم تشیع و فاتح خیبر تقوا دانسته و می دانیم و بر همین مبنا با برگزاری غافل گیر کننده مراسم نکوداشت ایشان که ظاهراً قرار است ده دوزاده روز دیگر در بابل اجرا شود مخالف هستیم.

به نظر می رسد بابت ارتقای کیفی چنین محفلی به سه چهار ماه زمان نیاز است تا بشود ملزومات فرهنگی و تبلیغی در خور شأن این فقیه وارسته را مهیا کرد.

از سوی دیگر قرار بر این شده در آبان ماه نود و چهار مراسم باشکوهی در نکوداشت آیت الله فاضل در بابل برگزار شود که به نظر تفکیک این دو مجلس به نوعی القا کننده وجود شکافی موهوم بین مدارس علمیه بابل است.

بهتر این است که در یک مراسم مشترک از شخصیت های برجسته علمی این شهرستان تجلیل به عمل بیاید.

از مسئولان محترم چنین مراسماتی استدعا می شود با تأنی، تأمل و جامعیت بیشتری به زحمات مأجور خود رنگ و عطری ماندگار ببخشند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">