اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نشست صمیمی گروه تبلیغی حامیان ولایت و گروه تبلیغی مستشهدین

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ


یکی از اتفاقات خوبی که می تواند به بهره گیری بیشتر از ظرفیت های فرهنگی کشور در راستای تقویت بنیان های معنوی جامعه کمک کند، همگرایی و استحکام روابط بین گروه ها و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است. در این خصوص دو گروه تبلیغی جهادی از طلاب و فضلای بابلی مقیم قم در روزهای اخیر، نشستی صمیمانه را به منظور آشنایی و هم اندیشی و بهره گیری از تجربیات و ظرفیت های مشترک برگزار کردند که اقدامی جالب و درخور تقدیر است.

گروه فرهنگی تبلیغی حامیان ولایت، چند سالی است که فعالیت خود را در شهرستان بابل و دیگر نقاط استان مازندران آغاز کرده است. این گروه امسال توانست رتبه نخست را در بین گروه های تبلیغی روحانیون سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

گروه جهادی تبلیغی مستشهدین هم اگر چه دو سه سالی است که به طور جدی وارد عرصه کار فرهنگی شده اما تا کنون توانسته در حوزه تبلیغ شفاهی و مکتوب، توفیقات قابل توجهی را به دست بیاورد. برای همه این دوستان آرزوی سربلندی داشته و گزارشی کوتاه از این نشست را برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی حامیان ولایت تقدیم می کنم:

جمعی از اعضای اتاق فکر گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل و جمعی از مسولین گروه جهادی تبلیغی مستشهدین شهرستان بابل روز دوشنبه 27 بهمن ماه 1393 از ساعت 8 تا 9:30 صبح در دفتر گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشستی دوستانه حضور پیدا کردند.

این نشست با هدف شناسایی ظرفیت گروه های استان و یکدیگر و تعامل بیشتر از جهت کمی و کیفی دو گروه جهادی در استان مازندران برگزار گردید.

بعد از تلاوت قرآن ، مدیریت گروه تبلیغی حامیان ولایت حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی گزارشی اجمالی از اهداف،برنامه،عملکرد گذشته و برنامه های آینده را بیان کرده و به طرح روحانی مدرسه در طول سال بصورت مستمر(دو هفتگی) و فضای مجازی و طرح بالینی و آموزش تبلیغی کاربردی علمی و اخلاقی اعضا اشاره نموده و از حمایت حضرت آیت الله توکل و حجت الاسلام والمسلمین روحانی و مسولان آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه شهرستان بابل نام برده شد. و سپس مسول کارگروه تبلیغی مستشهدین حجت الاسلام اکبرزاده ضمن تبریک کسب رتبه اول گروه تبلیغی حامیان ولایت در سطح کشور ،گزارشی از اهداف، برنامه ، عملکرد و رویکرد گروه مستشهدین را در جلسه ارائه داده و طرح تبلیغ مناسبتی در کلاردشت و بندپی شرقی و شاخه شهید پژوهی و آموزش نیروها اشاره کرده و از حمایت حجت الاسلام والمسلمین سید سجادی ایزدهی و امام جمعه شهرستان بابل و بندپی شرقی نام برده شد.

دو طرف ضمن تشکر از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و تشکل فراگیر گروه های تبلیغی طلاب و بنیاد خاتم الاوصیا قم و کارگروه تخصصی تبلیغ استان و سازمان تبلیغات اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل و ائمه جمعه شهرستان بابل و....تقاضای همکاری بیشتری را خواهان شدند.

از گروه مستشهدین آقایان اکبرزاده و رنجبر و امیری ارجمند و از گروه حامیان ولایت آقایان حسین زاده برسمنانی و گتابی و نادرپور و سید عیسی علویان و سید اسماعیل علویان حضور داشته و هر کدام به نکته و نظرات خویش پرداختند.

در این نشست بسیار صمیمی توافقاتی مطرح و تصویب شد :

- از اعضای گروه دو طرف در تبلیغ گروهی با توجه به نیاز و ضرورت دو گروه استفاده شود.

- در جذب بودجه از مراکز تبلیغی کشور راهنمایی های دو طرفه صورت گیرد.

- هر گونه راهکار، پیشنهاد و انتقاد که در پیشرفت گروه موثر است از طریق مدیران گروه صورت گیرد

- از مباحث علمی و محتوای درسی و درسنامه گروه ها بصورت مشترک استفاده گردد

- در جلسات آموزشی هر یک از گروه ها از مربیان و اعضای دو طرف دعوت و استفاده گردد.

- در هماهنگی و رایزنی با مسولان استان و شهرستان از ظرفیت دو گروه بکارگیری گردد.

http://www.hamianvelayat111.blogfa.com/

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">