اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

نترسید، مردم گازتان نمی گیرند!!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ


به گزارش شلمجه نیوز از بابل، محمدحسین منصف عضو جنجالی و معترض شورای شهر بابل دوباره مسئولین شهر را به مناظره فراخواند و از ما خواست متن زیر را انتشار دهیم.

مردم گازتان نمیگیرند؟!

منصف که خود عضو شورای شهر است اما هیچ یک از اعضای این شورا وی را همراهی نکردند و جالب است در این باره اصلا واکنشی هم نشان ندادند و ظاهرا سکوت کردند!

منصف نوشت:
سلام بر شهید و شهادت
خیلی از حرف ها و اسناد برای گفتن و نشان دادن دارم اما به احترام شهدا سکوت میکنم و بار دیگر همه افراد مرتبط با این موضوع را دعوت به مناظره میکنم و از آفای فرماندار و نمایندگان بابلی مجلس میخواهم بر این مناظره نظارت کنند و این بار علاوه بر شهرداری و مسئولین آن اعضای شورای شهر بابل نیز حضور داشته باشند تا حق و باطل در حضور مردم عزیز معلوم گردد. لطفا از مردم نترسید و صادقانه و رودرو با آنان گفتگو کنید. مردم گازتان نمیگیرند . مردم همان کسانی هستند که موقع انتخابات در بدر دنبالشان میگشتیم تا به ما رای بدهند. ولی الان از رودرو شدن با آنان در یک مناظره میترسیم.
از خدا بترسیم و در همین دنیا خود را محاسبه کنیم که دادگاه الهی در پیش است.
محمد حسین منصف عضو شورای اسلامی شهر بابل

منبع: شلمچه نیوز

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">