اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مسافر ملکوت، همین روزها در کنار شماست!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ


" دنیا مزرعه آخرت است " را آن قدر شنیده و تکرار کرده ایم که شاید برایمان عادی و یکنواخت شده باشد و به راحتی از کنار آن عبور کنیم؛ اما بعضی ها هم هستند که با گوشت و پوست و استخوانشان به عمق مفهوم این عبارت پی برده و کشتزار زمین را مزرعه سعادت دو دنیای خویش ساخته اند.

محمد زمان ولی پور از این دست آدم هاست که دنیا را یک گذرگاه می دانست و خودش را " مسافر ملکوت ".

آنهایی که می گویند دین برای هزار و چهارصد سال گذشته است و امروز حرفی برای گفتن ندارد، مسافر ملکوت را تورّقی کنند و از دریچه خاطرات کوتاه این کتاب، پنجره ای رو به حیات طیّبه طلبه ای جوان بگشایند که جزء به جزء زندگی نورانی اش را با معارف آسمان پیوند زده بود.

روایت هایی کوتاه از خاطرات زندگی شهید شیخ محمد زمان ولی پور که خودش را شیخ ملکوتی می نامید در کتاب مسافر ملکوت با همت گروه جهادی تبلیغی مستشهدین و موسسه فرهنگی شهید کاظمی آماده انتشار است که در هفته بسیج به علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت تقدیم خواهد شد.

تهیه کتاب: قم مجتمع ناشران، نشر شهید کاظمی 09121501732

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">