اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

یکشنبه طلایی در بابل!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۰۷ ق.ظ


به ابتکار انصار حزب الله شهرستان بابل، جلسه این هفته از سلسله نشست های بصیرت که یکشنبه ها بعد از نماز مغرب در مسجد ولایت برگزار می شود به مناظره بین محمدحسین منصف، از اعضای شورای شهر با جمعی از مسئولان شهرداری اختصاص داده شده است.

شب گذشته این حقیر به نمایندگی از دوستان انصار با مهندس عسکری شهردار محترم بابل تماس گرفته و از شخص ایشان برای مناظره دعوت نمودم. آقای عسکری بعد از حدود یک ربع صحبت و درد دل، با ذکر دلایلی – که البته برای من قابل قبول نبود – مناظره با منصف را در هیچ سطحی نپذیرفت. ناامیدانه از او خواستم تا با دوست مشترک ما جناب علی آقای قائمی مسئول حراست شهرداری – که دو روز قبل نیم ساعتی را در خصوص مسائل اخیر به بحث و گفتگوی با هم پرداختیم – هم مشورتی داشته باشد. حدود نیم ساعت بعد آقای شهردار تماس گرفت و بر اساس مشورتی که با مسئول حراست داشت پذیرفت که سه مسئول از شهرداری بابل، آقایان قائمی، خداداد و رئیسیان در مناظره یکشنبه شب شرکت کنند.

من و سایر دوستان همچنان امیدورایم که شخص شهردار نیز برای روشنگری در خصوص نقدهای مطرح شده در این محفل حضور پیدا کند.

یکشنبه این هفته بابل از این منظر روزی طلایی و به یادماندنی است که تحقق یکی از توصیه های اکید رهبر معظم انقلاب را در پی دارد. حسین منصف و مسئولان شهرداری بدانند که حضورشان در این مناظره، لبیک به ندای رهبری در راستای پاسخگویی مسئولان در قبال عملکردشان محسوب شده و البته حرکت در راستای فرمایشات ولی فقیه، اقدامی عبادی و مأجور خواهد بود انشاءالله.

یکشنبه این هفته بابل از این منظر روزی طلایی و به یادماندنی است که با توکل برخدا فتح بابی خواهد شد برای تشکیل نشست های تخصصی دیگر در نقد و بررسی عملکرد همه مسئولان شهری، استانی و کشوری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، انتظامی، امنیتی، قضایی و ...

کمترین دستاورد برگزاری این نوع جلسات، رفع سوءتفاهمات موجود، اصلاح امور مردم و از همه مهمتر جلب اعتماد جامعه نسبت به نظام مردمسالاری دینی خواهد بود.

امید است همه حاضران در این نوع مناظرات بر مدار اخلاق و رفتار مبتنی بر دین و تنها با هدف خدمت به مردم و جلب رضایت حق به بحث و گفتگو در فضایی دوستانه اما صریح و مستند بپردازند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • شهروندبابلی
  • سلام

    آقا اینها تمام کارهاشون حساب شده اگر منصف رو تک و تنها بزارید اینها بازی رو بردند هرچند آقایون مسئولین انقدر خرج کرده دارند که همه بدهکارشان هستند.

    فقط دعا میکنم 110 صلوات نذر که انشاء الله تو این مناظره منصف سرافراز تر از همیشه  شر این مهندس ج..... از سر بهارنارنج کم کنه

    شهروندان عزیز با غیرت اندکی حمایت

    ضمنا" اشک وآتش عزیز سوء تفاهم چیزی دیگری است

    از سوء تفاهم بالاتر رفتیم دارن بیت المال روچپو میکنن

    منصف نتونست ساکت باشه شماهم ساکت نباشید

    سرباز دیروز حضرت روح الله( رحمه الله)

    سردار جنگ نرم امام سید علی خامنه ای ( حفظه الله)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">