اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ب.ظ


چه جنگ باشد و چه نباشد؛ راه من و تو ار کربلا می گذرد. سید شهیدان اهل قلم

تحولات اخیر در منطقه که پس از شکست طرح های دشمنان در سوریه و با ورود رسمی گروهک های تکفیری به خاک عراق و جنگ افروزی در این کشور به بهانه تشکیل دولت اسلامی، آنهم با میدان داری سرسپردگان صدام ملعون! و تهیدد عتبات عالیات و مقدسات شیعه و اعلام جنگ با علمای تشیع و ادعای مذهبی بودن منشأ درگیری ها به اوج خود رسیده، دخالت مشکوک و دو پهلوی دولت خبیث ایالات متحده در اوضاع منطقه به خصوص کشور عراق و دیگر شواهد موجود نشان از آغاز برنامه ای بلند مدت و حساب شده به منظور تغییر در شرایط جهان اسلام و تحمیل فضای مورد نظر آمریکا و صهیونیسم دارد.

تحلیل اوضاع منطقه، حکایت از تحولات شگرفی دارد که ممکن است آینده جهان بشریت را دستخوش اتفاقاتی غیرمنتظره نماید.

در این شرایط، ایجاد آمادگی در مسلمین برای رویارویی با هر اتفاقی از مهم ترین وظایف خواص جامعه دینی است.

مهم ترین راهبردی که از فحوای کلام رهبر معظم انقلاب در ریشه یابی تحولات اخیر منطقه درک می شود لزوم خروج مسلمانان از حالت انفعالی و تدافعی و ضرورت برنامه ریزی و فعالیت برای تأثیر بر فرآیند موجود است:

« در شناخت دشمن اشتباه نکنیم، تکفیری ها دشمن فرعی هستند، دشمن اصلی کسی است که تکفیری ها را تحریک می کند، به آنها پول وسلاح و انگیزه می دهد. » ( 93/3/14 )

جریان شناسی و بصیرت مدافعان حریم شریعت حکم می کند هر چه زودتر با فهم رسالت و نقش تاریخی خود در شرایط فعلی، ابتکار عمل را به دست گرفته و دشمنان اسلام را در موضع انفعال قرار دهند.

با خبر شدم بدین منظور، جمعی از طلاب، دانشجویان و بسیجیان عدالتخواه کشور در راستای شناساندن زوایای پنهان توطئه معاندان و ایجاد آمادگی برای بسیج عمومی در قبال نقشه های شوم و پر پیچ و خم دشمنان اسلام، در نظر دارند با پیاده روی مردمی از بارگاه ملکوتی امام هشتم در مشهد مقدس به سمت کربلای معلا و تجدید عهد با قافله سالار شهادت و حق طلبی، طنین آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیسم غاصب را در پرتو اتحاد مسلمین عالم به گوش جهانیان برسانند.

بسم الله و بالله و فی رسول الله و علی ملة رسول الله صلی الله علیه و علی آله و سلم

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">