اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فاضل لنکرانی به وصیت پدرش عمل کند!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ


جواد فاضل، پسر مرجع عالیقدر آیت الله فاضل لنکرانی، از اساتید حوزه علمیه و از مراجع آینده! است که بغض خاصی نسبت به دولت احمدی نژاد داشته و به همان نسبت رابطه خوبی با اکبر هاشمی رفسنجانی و طیف روزنامه جمهوری دارد.

وی اخیراً با اطمینان از پایان عمر دولت عدالت، در جمع فرستادگان رئیس جمهور یازدهم، شمشیر را از رو بست و با انتساب کلماتی به پدر مرحوم خویش، احمدی نژاد را ضد روحانیت نامید.

وی در اظهارنظری مضحک، مدعی شد دولت های نهم و دهم تلاش کردند مردم را از روحانیت جدا کنند اما مردم با انتخاب حسن روحانی خلاف خواسته آنها عمل کردند!

فارغ از پاسخ روشن این عالم برجسته آینده! که نه احمدی نژاد ضد روحانیت است و نه رأی به روحانی، رأی به روحانیت محسوب می شود (لااقل به خاطر واضح بودن حمایت قاطع روحانیت از رقبای حسن روحانی) بد نیست جمله ای از وصیت پدر ایشان را به وی یادآور شویم.

قرار است به زودی مطلبی را با موضوع "لندن از نگاه علما" برای یک موسسه پژوهشی ارائه دهم. داشتم وصیت نامه مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی که در تاریخ ا/4/84 نگاشته شده و توسط مرکز فقهی ائمه اطهار منتشر شده را می خواندم. این مرجع بزرگ درباره لندن می گوید:

"میل دارم که در لندن که دروازه دنیا و خانه دوم همه کشورها است موسسه ای برای ترویج مکتب اهل بیت و نشر معارف شیعه تأسیس گردد."

در پایان وصیت نامه چشمم به توصیه ای افتاد که یادآوری آن در این روزها به شدت برای فرزند آن مرحوم لازم به نظر می رسد:

" چنانچه فرزندان من بخواهند رضایت مرا در آن عالم از دست ندهند از هرگونه اختلاف به خصوص در امور دنیوی بی ارزش که موجب از بین رفتن آبروی اینجانب و آبروی خودشان در میان مردم و جامعه می باشد، بپرهیزند."

http://fordunews.com/newsF-12605.html

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

سلام. دنبال این هستم که نظر مرحوم ایت الله فاضل از این جمله چه بوده؟ انگلیس دروازه دنیا و کشور دوم همه؟

طلبه هستم و برخی سوال می کنند نمیدانم چه بگویم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">