اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

نامه سرگشاده به فرمانده سپاه بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بابل، با سلام

یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، برقراری امنیت در نقاط مختلف کشور است که از بدو پیروزی این نهضت اسلامی تا کنون همواره مورد طمع دشمنان مردم ایران قرار داشته است. به رغم اختصاص صدها هزار میلیارد دلار برای تقویت و یا ایجاد ده ها گروهک معاند داخلی و خارجی و هدایت توطئه های رنگارنگی چون جنگ تحمیلی، ترور، بمب گذاری، جدایی طلبی، فتنه و شورش های خیابانی و ... حریم مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر خلاف کشورهای همسایه، یکی از با ثبات ترین کشورهای جهان به شمار می آید.

همان گونه که تحصیل این نعمت بزرگ، مرهون ایثار ده ها جوان بی نام و نشان و بی ادعای این مرز و بوم است، بی تردید حفظ و تداوم آن نیز محتاج همان روحیه ایثارگری و مجاهدانه خواهد بود.

چنان که مستحضرید در روزهای اخیر خبر حمله بی شرمانه تعدادی از اوباش مسلح به نمایشگاه فاطمیه در خیابان آیت الله مدرس بابل – که محل وقوع آن کمتر از صد متر با مقرّ کلانتری فاصله داشت!- و ایجاد رعب و وحشت، ایراد خسارت به اموال شخصی و عمومی و وهن مظاهر دینی، موجی از نگرانی و انزجار را در میان مردم متدین این شهر رقم زده است. در سحرگاه دوم اسفند امسال نیز سرنشینان اتومیبلی با مشخصاتی شبیه به خودوری مهاجمین نمایشگاه، یکی از بسیجیان خوش نام شهر را مورد ضرب و شتم و غارت قرار دادند.

جسارت علنی معدودی از اراذل البته پیش از این در مزاحمت برای نوامیس مردم و یا آزار و اذیت شهروندان مصادیقی داشته است که بهتر از راقم این سطور بدان واقف هستید.

حتی تصور استمرار این روند نامطلوب نیز رنج آور و در تضاد با اهداف و رویکردهای انقلاب اسلامی و عامل شادی دشمنان این ملت خواهد بود. به نظر می رسد برای حفظ اعتماد عمومی نسبت به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، ورود نیروهای متدین و با انگیزه انقلاب به عرصه نظم و امنیت عمومی در سطح دارالمومنین بابل، اجتناب ناپذیر است.

به این سبب از جنابعالی که مسئولیت یکی از محبوبترین نهادهای متولی صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارید انتظار می رود نهایت اهتمام خویش را در قلع و قمع معدود اوباشی که به هر دلیل، این ایام را برای جولان و توحش در شهر مناسب دیده اند، مبذول فرمایید. سپاه از منظر عموم، رکن اصیل امنیت جامعه بوده و همچنان مفتخر به این توصیف تاریخی پیر جماران است که فرمود: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. ناگفته پیداست که صدور مجوز قانونی و به کار گیری نیروهای مومن، مخلص و داوطلب یک پایگاه از ده ها پایگاه بسیج بابل، به منظور برقراری نظم و امنیت در این شهر کافی است.

رونوشت:

دبیرخانه شورای امنیت ملی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

دادستان محترم کشور

وزیر کشور

والسلام علی من اتبع الهدی. سید حمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">