اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

تفاوت طلاب عدالتخواه با باند منتظری

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ب.ظ

در واپسین روزهای سال 1392، تعدادی از طلاب و فضلای انقلابی حوزه علیمه قم یک روز پیش از آن که در اقدامی فرهنگی، ضمن پیاده روی به سمت مسجد مقدس جمکران قصد داشتند تا پلاکاردهایی از بیانات مؤکد مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی را در دستان خود حمل کنند، با پافشاری برخی مراکز دولتی و البته میدان داری دادگاه ویژه روحانیت قم دستگیر و بازداشت شدند. بعضی از بازداشت شدگان بدون هیچ محاکمه ای، تمام ایام نوروز 93 را در زندان سپری کرده و در اواخر فروردین آن سال آزاد شدند.

آن موقع این پرسش در اذهان عموم مطرح شده بود که آیا دادسرای ویژه با روحانیون دخیل در فتنه شوم88 و نیز مزدوران تشیع لندنی نیز چنین تعاملی داشته و یا خواهد داشت؟

چند هفته ای از شرارت یک کانال مجازی وابسته به باند مهدی هاشمی معدوم در انتشار فایل صوتی مرحوم منتظری و اعتراض ناآگاهانه ایشان به اعدام تعدادی از منافقین خون آشام می گذرد. اهمیت این شرارت از آن منظر مورد توجه است که به یاد آوریم نشر فایل مذکور، با توطئه خبیث آل سعود و پیوند علنی آنان با گروهک منحوس منافقین و تهاجم رسانه ای و گسترده عوامل دشمن نسبت به وضعیت حقوق بشر در ایران عزیزمان همزمان بوده است. این تقارن، آشکارا، خط پلید نفاق درونی و خزنده بعضی روحانیون شیطان صفت وابسته به باند مخوف مهدی هاشمی معدوم را نمایان می سازد.

اکنون باید دید دادگاه ویژه با این حرکت ضد امنیتی بیت منتظری چگونه رفتار خواهد کرد؟ آیا سطح برخورد با این توطئه گران ضد نظام و حامیان براندازی حاکمیت ولایی در سطح برخورد با طلاب بسیجی و عدالتخواه خواهد بود؟

آیا همان طور که دادگاه چند طلبه انقلابی که در حرکتی اشتباه؛ اما دلسوزانه در واکنش نسبت به سکوت ذلت بار دستگاه دیپلماسی در قبال جنایات ناتمام آل سعود، به سفارت شیطان کوچک در تهران حمله کرده و در حالی که حتی بزرگترین مفسدان اقتصادی در دادگاه های غیر علنی مورد محاکمه قرار می گیرند، در مقابل دوربین رسانه های وابسته به جبهه غیر انقلاب، تحقیر شدند، احمد منتظری و یا دیگر عواملی که زنجیره حامیان منافقین را تکمیل ساختند در ملأعام محاکمه خواهند شد؟

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">