اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

تبریک مشروط به جامعه خبر!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

روز خبرنگار را تبریک می گویم؛ اما نه به همه خبرنگارها.

این روز را فقط به آن دسته از خبرنگارانی تبریک می گویم که به کارشان عشق ورزیده و شرافت را سرمایه گرانبهای راه خویش می دانند.

در هر صنفی آدم های ناشایست حضور دارند. این خصلت تنها مخصوص جامعه خبری نیست.

من روز خبرنگار را به قلم فروش ها تبریک نمی گویم و نیز به آنهایی که به زور رسانه، باج می ستانند و یا حق را ناحق جلوه می دهند.


  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۲)

سلام آقا سید
دیدم در بلاغ مازندران مشغول فعالیت هستید گفتم شاید فضایی باشه برای نشر این مطالب بنده. البته هرجور که صلاح باشه.

http://www.welayatnet.com/fa/news/96761
http://www.welayatnet.com/fa/news/96635
پاسخ:
سلام برادر، خیر بنده در بلاغ یا سایر پایگاه های رسانه ای اشتغال ندارم. گاهی بعضی مطالب به واسطه دوستان در بعضی سایت ها منتشر میشه
  • کارشناس پارت
  • سیدحمید مشتاقی نیا درود
    مطلب تبریک مشروط به جامعه خبر! شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم www.partchap.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">