اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

من یک بی طرفم اما ...!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ق.ظ

من یک بی طرفم

اما

همان طور که ورود سیاسیون را به عرصه ورزش و هنر صحیح نمی دانم دخالت ورزشکاران و هنرمندان را هم در سیاست درست نمی دانم.

من یک بی طرفم

اما

برایم سوال پیش آمده: آیا ممکن است یکسال بعد، جمعی از تشکل های مدعی اصولگرایی بابل در انتخابات شورای شهر از غفار آری حمایت کنند؟!

من یک بی طرفم

اما

باور دارم قانون دان ها هم می توانند قانون شکن باشند!

من یک بی طرفم

اما

می پرسم: کاندیدایی که جرأت ندارد حتی برای یکبار جمله ای را در نقد مسئولان دولتی یا قضایی به زبان بیاورد می تواند مدافع حقوق پابرهنگان باشد؟

من یک بی طرفم

اما

می خواهم بدانم با هزینه های سرسام آوری که برای تبلیغات انتخابات صورت گرفت، نمی شد کار نیکی را از خود به جای گذاشت و لااقل از این راه به محبوبیت رسید؟

من یک بی طرفم

اما

دلم می خواهد یک نفر با مردم مصاحبه کند و بپرسد: کاندیدای مورد حمایت شما در صورت ورود به مجلس چه برنامه هایی را در سطح مسائل شهری، استانی، ملی و بین المللی دنبال خواهد کرد؟

من یک بی طرفم

اما

از کسانی که برای رسیدن به قدرت، به هر دری می زنند بیزارم.

من یک بی طرفم

و

همیشه در ذهنم دنبال پاسخ این سوال هستم: وسط این همه هیاهو و تخریب و گروکشی و حاتم بخشی و به سر و کول هم پریدن ها، خدا، کجای نگاه ما حضور دارد؟

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">