اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

شب شیدایی بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ


در شب شهادت بانوی طهارت و عصمت، مراسم دسته روی هیئت فاطمة الزهرای شهرستان بابل که همراه با تشییع یکی از شهدای گمنام دفاع مقذس بود، خیابان های شهر را رنگ و بوی فاطمی بخشید.

در امور فرهنگی و البته سیاسی، تجربه ثابت کرده است که فارغ از کثرت و قلت نفرات، هر تفکری که بتواند بر فضای موجود غلبه کرده و محیط را تحت تأثیر قرار بدهد بر افکار و آرای دیگر پیروز خواهد  شد. اندیشه حق باید هماره در گوش جامعه طنین انداز باشد که گفته اند فذکّر ان نفعت الذکری.

اگر دلمان می خواهد عطر معارف اهل بیت را در شهرهایمان ببینیم باید رنگ و چهره شهر را به خلق و خوی مطلوب اهل بیت دربیاوریم. هر فضایی را که از یاد خدا و رهروان طریقت الله خالی بگذاریم خانه شیاطین خواهد شد.

به همه دست اندرکاران بی نام و نشان و بی ادعای هیئت فاطمة الزهرای بابل که رایحه ایام فاطمی را در خیابان های شهر پراکنده ساختند، دست مریزاد می گویم. از برادران عزیز سپاه، سردار ملکی و همه بزرگوارانی که اهتمام ورزیدیند تا شهید گمنامی که قرار است در شهر دیگری به خاک سپرده شود، ساعاتی میهمان جان و دل مردم شهرستان بابل باشد نیز باید تشکر کرد. اجرشان با بزرگ شهیده مفقودالاثر عالم اسلام، حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">