اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

یک راه ساده برای محو شیرازی ها!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ




راهپیمایی غیرقانونی اخیر تعدادی از مریدان فرقه انحرافی شیرازی در قم و سردادن شعارهای تفرقه افکنانه مذهبی، اقدامی برخلاف فتاوای مراجع عظام و البته برضد اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. میزان قبح این رفتار غلط  و تأثیر آن بر چهره انقلاب اسلامی و نقش آن در ایجاد تفرقه بین مسلمین در عرصه های بین المللی بر کسی پوشیده نیست.

در یکی دو روز اخیر دوستان مختلف از برخی شهرها پی در پی تماس می گیرند و نگرانی خود را از بروز چنین اتفاقی در قم ابراز می نمایند. من البته همه این دوستان را به آرامش دعوت کردم و یادآور شدم که مثلاً چندی پیش هم تعدادی از مریدان فرقه شیطانی موسوم به عرفان حلقه در مقابل اوین تحصن کردند و کسی به روی مبارکش نیاورد. یا مثلاً در جریان فضاسازی مربوط به اسیدپاشی چه میزان تجمع غیرقانونی تؤام با سخنرانی های ساختارشکنانه در تهران و اصفهان برگزار شد و اتفاق خاصی هم نیفتاد. یا هادی غفاری می رود در دانشگاه شیراز و بالا و پایین مملکت را به باد سخره می گیرد و مشکلی هم ایجاد نمی شود. بنابر این رفقای انقلابی ما باید سعی کنند با این گونه مسائل خو گرفته و عادت کنند.

به نظر می رسد اگر قرار بر واکنش مسئولان باشد کمی نیاز به گذشت زمان داریم؛ اما اگر فرد یا گروهی اصرار دارد که هر چه زودتر ریشه چنین تحرکاتی زده شده و خشم مسئولان از این گونه ناهنجاری ها برانگیخته شود یک راه حل ساده دارد که خوب است به آن توجه شود.

من پیشنهاد می کنم عده ای از بچه های انقلابی در لا به لای صفوف چنین اجتماعاتی نفوذ کنند و پلاکاردهایی حاوی جملات مقام معظم رهبری در خصوص عدالتخواهی و مبارزه با مفاسد اقتصادی را در دست بگیرند. آن وقت خواهید دید که مسئولان با چه سرعتی به تکاپو می افتند و واکنش نشان می دهند.

شاید برخی از کسانی که این نوشته را می خوانند گمان کنند که نویسنده می خواهد متلک و نیش و کنایه ای را نثار بعضی از نهادها کند. واقع امر چنین نیست و پیشنهادی که مطرح شد بر اساس یک تجربه دیرین است.

نمونه این ماجرا اسفند سال گذشته در همین شهر قم اتفاق افتاد. تعدادی از طلبه های بسیجی قصد داشتند با در دست گرفتن پلاکاردهایی از سخنان عدالتخواهانه رهبر معظم انقلاب و نیز تصاویر ایشان، در یک ستون و نه به حالت راهپیمایی و نیز بدون سردادن شعار به سمت مسجد مقدس جمکران پیاده روی کنند. مسئولان محترم و زحمت کش و واکنش سریع استان قم در یک حرکت متحد و تاریخی دستور دستگیری بیش از سی تن از طلاب عدالتخواه را صادر نمودند. تعدادی از این طلبه ها که جرمی جز احیای معروف و نفی منکر نداشتند شب عید را به دور از خانواده در زندان گذراندند. تعدادی از بازداشت شدگان یک ماه را در زندان ماندند و گاه وضعیتی فجیع را تحمل کردند. در نهایت هم بدون هیچ محاکمه ای آزاد شدند و رفتند پی کارشان بدون اینکه بفهمند از اساس به چه جرمی دستگیر شده اند.

حالا شما قضاوت کنید پیشنهاد حقیر در این خصوص کارساز هست یا نه؟! جمله شهید آوینی را که یادتان هست؟ در این مملکت همه آزادند به غیر از ...؟

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • نشریه پلاک
  • خدا ریششونو بکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">