اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

شعبه بابل در قم!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۵ ب.ظ


پنج شنبه یازدهم دی ماه، ساعت 14:30 مدرس امام خمینی فیضیه قم، میزبان جلسه نقد و بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان بابل با حضور حجت الاسلام شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران و حجت الاسلام علی تبار ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی بابل است. البته محور اصلی مباحث این جلسه، مسائل مرتبط با امور تبلیغی روحانیون در سطح شهرستان است.

بررسی مسائل شهری بابل در قم پیش از این نیز بارها با حضور امام جمعه محترم این شهرستان صورت گرفته است.

تا آن جا که من شنیدم قرار بود ریاست اوقاف بابل نیز با توجه به فعالیت این سازمان در امور تبلیغی، میهمان طلاب بابلی مقیم قم باشد که ظاهراً اسم ایشان جزو مدعوین منتشر نشده است. از متولیان این جلسه خواهشمندم علت عدم حضور ایشان را در اجتماع روز پنج شنبه اعلام نمایند. وبلاگ اشک آتش نیز آماده است در این خصوص بدون هیچ رودربایستی، اطلاع رسانی و شفاف سازی کند.

ضمن تقدیر از مجمع نمایندگان طلاب و فضلای شهرستان بابل که اجرای این برنامه را بر عهده گرفته اند پیشنهاد می کنم در فرصت های دیگر، به منظور نقد و بررسی و هم اندیشی در خصوص مسائل جاری در شهرستان، از سایر مسئولان بابلی از جمله نمایندگان مجلس، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و رؤسای اداراتی همچون فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، اطلاعات، دانشگاه علوم پزشکی ( پیرامون اسلامی سازی مراکز درمانی و بررسی اخبار مربوط به بعضی شب نامه ها)، جهاد کشاورزی و ... نیز برای حضور در جمع فضلای شهرستان بابل دعوت بعمل بیاورند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">