اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

2 سال برای نمایندگان بابل چگونه گذشت!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ


به گزارش شلمچه نیوز، معمولا بعضی از مدیران تاب تحمل نقد را ندارند و از این بابت خیلی زود برافروخته می شوند و حتی در ذهن خود منتظر فرصتی برای انتقام لحظه شماری می کنند، اما بعضی ها معتقدند که انتقادها را مغتنم شمرده و در اصلاح رفتار و عملکرد خود بر می آیند.

بابل 2 نماینده دارد که در این روزها به میانه چهارساله مجلس نهم قرار گرفتند، اما این روزها در سطح شهر و روستاها بنرهای رنگارنگی را مشاهده می کنیم که گویی زمان انتخابات فرا رسیده است! و کاری به هزینه های زیاد این بنرها نداریم اما جای سئوال دارد این بنرها چه می گویند و چه پیامی دارند!

نیازی نیست به خود زحمت دهید و خیلی فکرتان را درگیر کنید! کمی به مناطق مختلف شهر و روستا سری بزنید و آیا پروژه های جدیدی که در حال احداث و یا افتتاح شده ای را مشاهده می کنید آنوقت معنی و مفهوم این بنرها و مهمانی هایی که  این دو نماینده محترم نصب و برگزار می کنند را درک خواهید کرد.

جالب تر اینکه یکی از اقوام این نماینده ها کاشف بعمل آمد و کشف مهمی را انجام داد و در رسانه نوشت: " کشف یک پروژه عمرانی نیمه تمام در بابل! " این کشف چاه نفت نیست این پروژه ای که درسال 82 کار اجرایی آن شروع شده بود و به دلایل مختلفی از سال 86 متوقف شد و کاشف این پروژه مهم! به اخوی خود که نماینده بابل در مجلس می باشند پیشنهاد داد تا این پروژه نا تمام به سرانجام برساند!

حتما در خاطر این عزیران خواهد بود که با شروع مجلس نهم پروژه های زیادی ناتمام مانده که هیچکدامشان به چشم نیامد اما پروژه کانون فرهنگی و پرورشی دانش‌آموزی شهرستان بابل مهمتر از:  جاده های مرگبار نا تمام مانده – سالن های ورزشی بیش از (80 درصد) – گاز رسانی روستاها و ... که حتی تأمین اعتبار هم شده بودند دست نخورده باقی ماندند!

البته مواردی هم پیش آمده بود که بعنوان مثال می توان به افتتاح گازرسانی اشاره کرد که در حد شعله گاز هم نبود! و جالب تر از آن تلویزیون استانی هم این افتتاحیه را اطلاع رسانی می کند!

 

واقعا این سئوال پیش می آید که در این 2 سال نمایندگان بابل در مجلس چه کردند که در مراسم دعوتین شیخ موسی و امامزاده جعفر (ع) سماکوش محله  مورد اعتراض مردم قرار گرفتند؟ دها و صدها پروژه نیمه کاره در دوره نمایندگان قبلی رها شده است و دست نخورده باقی مانده است.

قابل توجه اینکه افتتاح نمایشی پل رودخانه سجادرود که همه اعتبارات آن توسط نمایندگان قبلی تأمین شده بود افتخار نیست! اما شعارهای قبل از انتخابات نمایندگان را بخاطر دارید؟ یکی از آنها را تحقق بخشیدید کدام است؟

یکی از اعضای هیأت امنای مسجد روستایی عنوان کرد از نماینده ای برای بهسازی مسجد درخواست کمک کردیم ایشان اشاره کردند درخواست را مکتوب ارائه دهید و بعد از مدتی از دفترشان نامه ای گرفتیم برای دریافت کمک به استان، بارها مسیر بابل – ساری را طی کردیم اما دریغ ازدریافت ریالی ...!

حالا به نظر شما برای به نمایش گذاشتن بنرهای تبلیغاتی چقدر هزینه دارد؟  اگر کمی به این تابلوهای تبلیغاتی دقت کنید می بینید در یک بنر عکس نماینده ای که درگوشی با رییس مجلس صحبت می کند و در تابلوی دیگر عکس نماینده و تبریک برای ریاست مجمع نمایندگان شمال که وجود خارجی ندارد ...

از اتفاقات دیگر دو سال گذشته نمایندگان در بابل می توان به تغییرات و جابجایی مدیران این شهرستان اشاره کرد که این امری طبیعی شده و در دوره های گذشته هم بوده که در بیشتر مواقع اصلا مثمر و ثمر نبوده است.

جابجایی مدیران توسط نمایندگان مجلس صد در صد خطا در خطا خواهد بود چراکه بر اساس لیاقت، تجربه و شایسته سالاری صورت نمی گیرد و بیشتر بر اساس جناحی و یا باندبازی انجام می شود.

اما در این دوره بیشتر این تغییرات یکی من یکی تو ... بوده است و بعضی مواقع دوتا من یکی تو هم شده بود!

واقعا نمایندگان کارشان این است که در تعیین مدیران دخالت کنند؟ پس وزارتخانه ها و ادارات کل چه نقشی دارند؟

بنابراین دو سال نمایندگان برای جابجایی مدیران می گذرد و دو سال آخر نمایندگی به تبلیغات برای شکت کردن دوره بعدی انتخابات می باشد تا از غافله عقب نمانند....

 

بیایید به جای اینکه به تخریب نمایندگان دوره های قبل و انجام کارهای تبلیغاتی به پردازیم به اعتمادی که مردم محترم به ما داشتند به انجام وظیفه اصلی خود به پردازیم...

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">