اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

آیا این افشاگری درباره یک مدیر بابلی است؟

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ب.ظ

گروه اجتماعی - شنیده های خبرنگار ما حاکیست فردی که بزودی به عنوان معاون در وزارت راه و شهرسازی معرفی خواهد شد و مراسم معارفه وی با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی و تایید هیات وزیران برگزار خواهد شد، با وثایق سنگین مالی به اتهام اختلاس در پست قبلی خود آزاد است.




به گزارش بولتن نیوز، وی در  یکی از نهادهای نظارتی در یکی از شهرهای شرقی کشور به اتهام 700 میلیارد تومانی پرونده داشته و با وثیقه 30 میلیارد تومانی آزاد است.

در یک مورد دیگر در خصوص  تخلف در پرونده پارکینگ های حاشیه ای  یکی از شهرهای شرق کشور با اتهام اختلاس و 120 میلیون تومان وثیقه همراه است.

 به گفته یک منبع آگاه، وی در یک پرونده شخصی نیز با اعمال نفوذ و کاهش جریمه تخلفات ملک خود از یک میلیارد و دویست میلیون تومان به 80 میلیون تومان در شهرداری، تحت تعقیب قرار گرفته است و نکته جالب آن است که 80 میلیون تومان جریمه را نیز به شهرداری پرداخت نکرده است.





همچنین وی در یک ماه اخیر، برای پست استانداری چند استان کشور مطرح بوده  اما به علت پرونده های سنگین مالی فوق، از سوی نهادهای ذیربط با استعلام منفی روبرو شده است. در نتیجه تلاش خود را برای  یکی از معاونت های بسیار حساس و مهم در وزارت راه و شهرسازی  به کار گرفته و شنیده ها حاکی است که در هفته جاری مراسم معارفه وی با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی و تایید هیات وزیران برگزار خواهد شد. 
این پرسش مطرح است که آیا امکان انتخاب مدیرانی بدون مشکل مالی و سوابق سیاسی و مدیریتی بهتر برای چنین سمت های حساس و مهمی جهت کاهش مشکلات اقتصادی مردم فراهم نیست؟




(بابلی ها به تصویر پشت سر وزیر توجه کنند)
  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">