اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

تسلیت به سه دوست

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۳۷ ب.ظ

 

امروز سه نفر از دوستانم داغدار شدند.

حجت الاسلام مجید ولی زاده از فضلای مدرسه روحیه مقیم قم، در غم از دست دادن پدر نشست. پدر وی مرحوم مهندس احمد ولی زاده از شخصیت های فعال و مطرح سیاسی شهرستان بابل به خصوص در سال های نخست پیروزی انقلاب بود. وی مدتی طولانی با بیماری دست و پنجه نرم می کرد.

حجت الاسلام ابراهیم برارپور از دیگر روحانیون تربیت شده مدرسه روحیه نیز در غم فراق برادر به سوگ نشست. برادر وی حسین برارپور پاسدار بازنشسته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان یحیی نژاد بابل درگذشت.

حجت الاسلام مهدی نجف زاده از طلاب جوان و فاضل مدرسه روحیه نیز داغ پدر دید. پدر وی از نیروهای بازنشسته و خدوم بنیاد شهید بود که در زمان فعالیت خود در این نهاد خدمات ارزنده ای را فراتر از بخشنامه ها و شرح وظایف به خاندان شهدا ارائه داد. شنیدم وی شب گذشته دچار حمله قلبی شد و متأسفانه اورژانس برای انتقال وی به بیمارستان کوتاهی کرد که این تعلل از سوی نهادهای نظارتی در حال پیگیری است.

روح هر سه این بزرگوار شاد و انشاءالله مهمان کرامت جوادالائمه علیه السلام.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

بابل

نظرات  (۱)

  • رضا کشمیری
  • خدا رحمتشان کند

    التماس دعا

    پاسخ:
    تشکر محتاجیم به دعای خیر شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">