اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بجنبید برادرا

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۰۴ ب.ظ

طرح راه اندازی پت شاپ - مشاوره سرمایه گذاری، تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی -  ایطرح ایده ها

 

آقای محمدی لایینی را خدا حفظ کند نماینده ولی فقیه در استان مازندران است. در دیدار با مسئولان ستاد امر به معروف صحبتهایی داشته که بخشی از آن در خبرگزاری ها منعکس شده است:

"یکی از سرچشمه‌ها تهیه البسه است و باید بررسی شود صد‌ها هزار البسه ناموزون کجا تهیه می‌شوند و باید از مسئولان اصناف و صمت پاسخ بخواهید و یقه آن‌ها را پس از بازرسی بچسبید.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد و گفت: در مسئله شهرک‌ها مگر می‌شود که کسی جلوی نیروی انتظامی را بگیرد؟

این مسئول تاکید کرد: در کنار حجاب و عفاف، باید به بحث گرانی‌ها، تورم، کم‌کاری‌ها، اسراف‌ها نیز توجه کرد و بر مدارس به‌ویژه در حوزه غیردولتی نظارت داشته باشید."

 

نکات ایشان در همین اندازه هم که لابلای همهمه رسانه ها مجال انتشار یافت مهم و قابل توجه است. نیروی انتظامی نباید از ورود به شهرکهای ساحلی هراس داشته باشد. قوه قضاییه باید جدی تر عمل کند. در زمینه سبک زندگی بسیار با آنچه اسلام گفته فاصله داریم. تولید یا توزیع البسه فاقد نظارت است. در مدارس چه میگذرد؟ حوزه فرهنگ و آموزش در حال تفکیک از سیطره حاکمیت اسلامی است. ادارات خودشان مشکل حجاب دارند و... معیشت و عفاف در کنار هم مطالبه جدی امت حزب الله ست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">