اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

به بهانه معرفی مسوول جدید بسیج رسانه ای بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۲ ب.ظ

یک_ پیامبر اکرم مسوول بسیج رسانه ای عالم خلقت بود. کتاب، بزرگترین و ماندگارترین رسانه دین، به همت و تلاش رسول خدا و بهره گیری از مبلغان تربیت یافته او مرزهای جغرافیایی عالم را درنوردید و فرهنگ ها و فکرها را تحت الشعاع قرار داد.

دو_ وجود رسانه بسیجی با همان چارچوب و تعریفی که از بسیجی و وظایف محوری اش می شناسیم ضرورت دارد اما ضروری تر از آن وجود بسیج رسانه ای است تا بسان سیرت نبوی، جبهه ای منسجم و هدفمند برای فتح اندیشه ها و فرهنگ ها پدید آید.

سه_ این روزها مصادف است با سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران که علاوه بر درخشش در علم و معنویت و اخلاق و رزم در عرصه هنر و رسانه نیز می درخشید. چمران نقاشی معروفی دارد که شمعی کوچک را در صفحه ای سیاه به تصویر کشانده است. زیرش از زبان شمع جمله ای بدین مضمون نوشت من اگر چه کوچک و کم نور هستم و سیاهی ها هم بسیار است اما هر چه باشد به حد توان خود که می توانم ذره ای از ظلمت را کنار زده و نوری بیفشانم.

چهار_ این روزها مصادف با هشتم شوال سالروز تخریب قبور ایمه بقیع هم هست. فلسفه تخریب قبور مطهر بقیع مبارزه با نمادهای شیعه بعنوان رسانه مشوق و معرف آموزه های مکتب علوی است.

دشمن می داند حتی یک تکه آجر و رنگ و سیمان هم می تواند رسانه ای برای تبیین حقیقت باشد و از همین روست که در کشوری به ظاهر آزاد چون سوییس استفاده از نمادهای اسلامی در سازه های شهری ممنوع شده است و هم از این روست اصرار دشمن در جعل نام خلیج همیشگی فارس و از همین روست اصرار دوستان ارزشی ما در مخالفت با حذف نام میدان انتفاضه و میدان سید جمال الدین اسدآبادی و علم کردن نماد کلیسا در قالب مدرسه و نمادسازی از برج دیدبانی با قدمتی در حد معماری پهلوی اول به جای توجه به گنبد امامزاده ها و اماکن مذهبی با قدمتی بالغ بر شش هفت قرن و البته سکوت ملال آور آن کسی که باید بداند و خود را به ندانستن می زند و.... بگذریم.

پنج_ بسیج رسانه یعنی دغدغه تحقق آرمان های بر زمین مانده امام و شهدا و معرفی همه جانبه راه و منش انقلاب و شهدا فارغ از مطالبات شخصی و نفسانی که اگر دیر به داد انقلاب برسیم عده ای حتی تحت لوای وابستگی به نظام راه خمینی و منش خامنه ای را به ورطه تحریف می کشانند.

شش_ انتخاب مهندس حسین پور بعنوان مسوول بسیج رسانه بابل را باید تبریک گفت و شکر گذارد. انگیزه و ظرفیت او برای جبهه سازی در بین خانواده رسانه ای انقلاب امتیازی بزرگ محسوب می شود. در این مسیر البته یاداوری اهداف انقلاب اسلامی و شناسایی و بهره گیری از نیروهای مومن و شجاع نیز اصلی غیر قابل اغماض است. ضمن تبریک مجدد به برادر حسین پور و تشکر از حسن انتخاب دوستان سپاه و فرمانده متعهد و کمیاب آن برای بسیجیان رسانه ای جبهه انقلاب در بابل آرزوی توفیق روزافزون دارم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

زدی ضربتی ضربتی نوش کن

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۵ ق.ظ

برای من قابل درک و توجیه نیست که قاتل وحشی ماموران انتطامی که در مقابل انظار عموم دست به جنایتی هولناک زد و باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه اسلامی شد چند ماه فرصت و هزینه نظام را معطوف به خودش نماید.

اگر می بینید بعضی ها این طور ناجوانمردانه به حمایت از این ملعون در سطح رسانه های عمومی می پردازند به خاطر همین معطلی در مجازات است.

همچنان معتقدم محمد ثلاث باید نهایتا یک روز بعد از ارتکاب جنایت، در ملاعام تیرباران می شد. اگر قرار است دشمن با ایجاد رعب و وحشت در صف سربازان خودی به زعم خود باعث تضعیف روحیه جبهه اسلام شود باید با حرکتی ضربتی و متقابل خدعه شان را به خودشان برگرداند؛ والله خیرالماکرین.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

فعلا سربسته بماند!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ب.ظ

امروز برای من یک روز خاطره انگیز سیاسی بود. با آیت الله محمدی بزرگوار دیدار داشتم. تماس تلفنی با امام جمعه بابل، رییس دادگستری استان مازندران، یکی از مسولان ارشد حفاظت قوه قضاییه و نیز حجت الاسلام نبویان و دیدار با آیت الله توکل هم بخش دیگری از کارهای سیاسی امروز من بود.

امروز را برای همیشه در خاطر می سپارم.

نیروهای انقلاب را باید به دو دسته تقسیم بندی کرد. عده ای که بابت خدمت به انقلاب حقوق می گیرند و عده ای هم که بدون پول برای انقلاب دوندگی می کنند. آنهایی که برای دفاع از انقلاب پول می گیرند در مصاف با دسته ای که سرباز صفر اما خط مقدمی انقلاب اسلامی ند طیف خود را همیشه بر حق می دانند.

به حول و قوه الهی کمربندم را سفت بسته ام و عهد کرده ام از چالش جدیدی که صاحبان قدرت سر راهم ایجاد کرده اند با قدرت عبور کنم.

پول و قدرت و عافیت و رابطه و ضابطه برای آنها خدا هم برای ما. حریم خصوصی من خط قرمز من است و برای صیانت از آن مرزی را به رسمیت نمی شناسم.

بسم الله و بالله و فی سبیل الله و علی مله رسول الله. لا حول و لا قوه الا بالله

حسبی الله و خدا ما را بس

بودن با شهدا ما را بس

آن شهیدان که به خون می گفتند

هوس کرب و بلا ما را بس.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

ضرورت تقویت سعه صدر مسوولان

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۵۶ ب.ظ

سخنان امیدوارکننده امروز امام جمعه بابل در انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت، مجلس و رییس مجلس جای تشکر و تبریک دارد.

استمرار و ثبات در اتخاذ این نوع مواضع بی تردید اعتماد متزلزل مردم به نهادهای مذهبی کشور را مستحکم می سازد.

مسولین جامعه اسلامی در سطوح خرد و کلان باید ظرفیت نقدپذیری خود را بالا برده و بدانند که دوست حقیقی کسی است که به جای جلوس در دور قابچین، با صراحت به بیان نظرات منتقدانه خود می پردازد.

رییس جمهور، رییس مجلس، وزیر، وکیل، امام جمعه، فرماندار و ... باید آستانه تحمل خود را برای شنیدن نظرات درست یا غلط مردم بالا برده و اجازه ندهند خرس خاله های منفعت طلب و پاچه خوار، با تحریک عوامل نظارتی به جای صیانت از ارکان نظام و اسلام مشغول پرونده سازی و مچ گیری از ناقدان اصحاب قدرت بشوند.

این بیت شعر امروز میثم مطیعی را دوباره مرور کنیم:

گر به یک نقد رود صبر و قرارت از دست

صف اول منشین بین جماعت جا هست


  • سیدحمید مشتاقی نیا

درباره بازداشت یک عضو شورای شهر

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۶ ق.ظ

کمتر از بیست و چهارساعت است که خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر و انتقال او به تهران به موازات فضای مجازی در افواه عموم نیز دست به دست و سینه به سینه رد و بدل می شود.

در این باره اتهاماتی نیز در حد شایعه مطرح شده و به سرعت در حال انتشار است.

این قلم چندبار در نقد عملکرد و افکار این عضو شورا مطالبی را به صراحت نگاشته و منتشر کرده است، اما در ایام عید طاعت و بندگی تذکر این آموزه دینی و اخلاقی نیز شایسته است که درباره هیچ کس نباید بر مبنای ظن و گمان و شایعه اظهارنظر کرده و آبرو و حیثیتش را به بازی گرفت.

یادمان نرود که خدای ماه رمضان به برکت این ماه شریف توبه ما را در استغفار از معصیت به لطف خود می پذیرد مگر آن چه را که از حق الناس بر گرده خویش افزوده باشیم که حساب و کتابش قاعده دیگری دارد.

ضمن پافشاری بر اصول اعتقادی خود در نقد و مخالفت با بعضی نظرات و رفتارهای سیاسی و فرهنگی این عضو شورا امیدوارم تا روشن شدن اصل ماجرا که واقعا ممکن است بر خلاف اتهامات شیوع یافته در جامعه باشد از هرگونه تهمت و توهین و توجه به اخبار ناموثق اجتناب نماییم.


  • سیدحمید مشتاقی نیا

دیوار کوتاه حزب الله!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ق.ظ

صادق زیباکلام رقمی میلیاردی به بهانه کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه جمع آوری کرده که به رغم گذشت چند ماه خبری از سرنوشت آن در دست نیست.

دیروز با حکم دادستان سیستان و بلوچستان حساب بانکی حسن شمشادی خبرنگار ارزشی کشور که مبلغی کمتر از صد میلیون تومان را برای کمک به مردم محروم این خطه جمع آوری کرده بود، مسدود شد!

زیاده عرضی نیست. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

تبلیغ برای سرمایه گذاری در گرجستان!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ق.ظ

سایت خبری تحلیلی تابناک از پایگاه های مجازی پربیننده کشور و حامی محسن رضایی در اقدامی عجیب و منافی شعار حمایت از اقتصاد ملی اقدام به انتشار مطلبی در تبلیغ و تحریک سرمایه گذاران ایرانی برای ورود به بازار اقتصاد کشور گرجستان نموده است!

برای مدیران این سایت باید تاسف خورد:


http://www.tabnak.ir/fa/news/807366/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA

  • سیدحمید مشتاقی نیا

از بعضی منبری ها باید گله کرد

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

نمی خواهم به قضیه جنبه شخصی بدهم. اما هیچ روحانی و منبری و اهل وعظی نیست که مدیون خمینی نباشد.

تعارف که نداریم. ما دین خود را نیز مدیون خمینی هستیم.

اگر قیام خمینی نبود امروز فضای مذهب و معنویت و هیات چنین گسترده نمی شد.

از واعظ و اهل منبری که این شب ها از فرصت تقارن ایام قدر و شهادت مولا با سالگرد رحلت امام و قیام پانزده خرداد برای عرض ارادت و ادای دین به انقلاب اسلامی بهره نگرفت باید گله کرد.

نسل جوان پا منبری ما کی و کجا قرار است بدانند امام که بود و چه کرد؟

علی علیه السلام را اگر می خواهیم بشناسیم باید شاگردان مکتب او را بشناسیم. خمینی را اگر بشناسیم می توانیم ذره ای از عظمت شخصیت مولای متقیان و امام عدالتخواهان را درک نماییم. چونان که راه شناخت خمینی نیز در گروی شناخت فرزندان حقیقی او یعنی شهدای جبهه جهانی اسلام است. یادمان رفت شعار قدیمی برخاسته از شعور مستضعفان و پابرهنگان را که:بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد.

هر ساعت و هر لحظه انقلاب اسلامی، لیله القدر حیات اسلام است که تقدیر میراث علی را در گستره گیتی رقم می زند. دین با ولایت به درجه کمال رسید. حفظ و بقای این تکامل نیز منوط به استمرار مفهوم ولایت و تحقق آرمان های دین است. اگر از انقلاب خمینی نگوییم، غدیر را در سقیفه جا گذاشته و طومار توقف حرکت دین را امضا نموده ایم.


  • سیدحمید مشتاقی نیا

خط قرمزها جا به جا نشود!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۵۱ ب.ظ

خبرنگار بابلسری چندی پیش به امام رضا علیه السلام توهین کرد که مطالبه مردم سراسر کشور برای محاکمه اش را به دنبال داشت.

او اخیرا به دروغ مدعی شد که کمیته امداد از پول صدقات به مردم فلسطین افطاری داده و به این ترتیب موجی تخریبی را بر ضد نظام و فعالیت های خیریه کمیته امداد به راه انداخت.

در شهر همسایه او جوانی بسیجی به اتهام فوروارد مطلبی انتقادی نسبت به امام جمعه و داماد امام جمعه احضار و روانه دادگاه شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

تشکر ویژه از روحانی و سیدحسن!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۳ ب.ظ

به سهم خودم از تصمیم حسن روحانی و حسن خمینی بابت لغو سخنرانی خود در مراسم سالگرد امام تشکر می کنم. از آن جا که گفته اند الاحسان بالاتمام خوب است این تصمیم به جا در سال های دیگر هم مستدام بماند.

حقیقت آن است که کسی به خاطر اسم خمینی و یا تیپ و قیافه اش در مراسم سالگرد ایشان شرکت نمی کند. مردمی که خودشان را از نقاط مختلف کشور به مراسم سالگرد امام می رسانند در واقع عاشق و مرید راه و منش و سیره ایشان هستند که انعکاس آن را تنها در رفتار و گفتار رهبر معظم انقلاب می بینند.

خمینی فقط یک نام نیست که ارثیه فامیلی باقی بماند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

کدام امام؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ق.ظ

به شهر خودتان نگاه کنید.

آنهایی که در سالگرد هاشمی، تمام امکانات شخصی و عمومی مرتبط با خود را برای اجرای مراسم و نصب بیلبورد آن مرحوم بسیج کرده بودند آیا در سالگرد ارتحال حضرت روح الله حتی یک پیام تسلیت صادر کردند؟ پوستر و بیلبورد و مجلس یادبود، پیشکش.

این افراد نه دنبال امام هاشمی که رهرو امام، هاشمی هستند!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

دادستان فلان شهر بخواند

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ق.ظ

در شرایطی که یک جوان دانشجو می تواند در مقابل شخص اول مملکت ایستاده و از ایشان و سایر ارکان نظام آزادانه انتقاد کند و سخنانش نیز دست به دست منتشر شود، پرونده سازی و ورود به حریم خصوصی یک جوان بسیجی به اتهام انتقاد از امام جمعه و داماد امام جمعه در شهری شمالی، مضحک به نظر می رسد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

حسن شمشادی باید محاکمه شود!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۱ ب.ظ

بدهکار بزرگ بانکی از کشور گریخت 


🔹 حدود ۸ سال از کشف یک #فساد کلان بانکی که حکایت از #کلاهبرداری هزار و ۴۰۰ میلیاردی اعضای یک خانواده از ۸ #بانک_دولتی و خصوصی دارد، می‌گذرد اما تعلل در رسیدگی به این پرونده تا جایی طول کشید که #متهم از کشور گریخت./ تسنیم


یک‌شنبه، ۶ خرداد ۹۷.


ولی شکر خدا خیالتان تخت حسن شمشادی از این کشور نخواهد گریخت. او باید محاکمه شده و پاسخ بدهد که چرا گفت یکی از مردم یکی از روستاهای حومه زابل به دلیل فقر مالی مجبور به نجات جان خود با خوردن گوشت گربه شده است؟! خبرنگار فقط وظیفه دارد از خدمات بی شایبه مسوولان عکس و خبر منعکس کند. آخر سال هم بیاید هدیه اش را بردارد.

ما را که می شناسید. نمی گذاریم حقی از مردم ضایع شود.


  • سیدحمید مشتاقی نیا

پیام سوم خرداد

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۴۲ ب.ظ

یک اشتباهی دارد صورت می گیرد.

عده ای می گویند سوم خرداد سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر...

عده ای می گویند سالروز عملیات بیت المقدس...

اما واقعیت این است که نام عملیات، الی بیت المقدس بوده است. خرمشهر اولین فتح در این عملیات بود. این عملیات تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت. تا مقصد فاصله ای نمانده است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا