اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مخرب تر از بمب اتم

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۱۶ ق.ظ

هتل اسپیناس پالاس تهران

 

خبر حمله اسراییل به ایران صحت داشته باشد، نداشته باشد

بین ایران و اسرائیل جنگ بشود، نشود

خبر برگزاری مراسم عروسی دختر شمخانی در هتل اسپیناس پلاس تهران اثر ویرانگرتری برای کشور دارد.

مسئولانی که صدها شهید را تا معراج بدرقه کرده اند باید بدانند راه انقلاب و شهدا از این مسیر نبوده است. تبعیض، شکاف طبقاتی و اشرافی گری مخرب تر از بمب اتم است.

نظرات  (۴)

سلام علیکم 

نمیدانم چرا از بین وبلاگهای فعال که به روز میشوند من فقط به وبلاگ شما برخورد می کنم؟! برای خودم هم عجیبه . 🤔

 

پاسخ:
سلام
بالاخره تو یه مورد شانس با ما بود😃🙏

این که عروسی بچه های مسئولین مخصوصا پیشکسوتان انقلاب و جبهه و جنگ باید ساده باشه و مراسم آنچنانی و مجلل برگزار کردن در شأن آنها نیست . اما موضع گیری و انتقاد تند و شدید آن هم از منظر سیاسی کمی نامناسب است و شاید حرمت روی ریل دشمن باشد. آخه این دشمن است که روی عروسی و رفتار بچه های مسیولین مانور میدهد و حساسیت شدید در جامعه ایجاد می کند. 

اما چرا عروسی پسر آقای خداییان با دختر آقای آملی لاریجانی مطرح نمی‌شود ؟! این جای سوال است. 

 

دوم اینکه در مطلب قبلی شما در مورد آقای کوشکی اینطور نوشته شده که با این بمب هسته ای تر شما تناقض دارد : 

«اما هر کس با ما هم نظر نبود بنا بر نص کلام ولایت و البته به حکم خرد، لزوماً کافر و سرباز دشمن نیست.

صدها نقطه مشترک میان بچه های فعال جبهه انقلاب وجود دارد همه را رها نموده و به صرف یک اختلاف نظر، بدترین و زشت ترین تهمتها را گسیل کنیم خدا را خوش می آید؟ نشانه تقوای ماست؟ مطابق نظر و مورد رضایت رهبری است؟»

 

من طرفدار عروسی مجلل غربی یا آقای شمخانی نیستم ولی می خواهم بگویم یک بام و دو هوا برخورد نکنیم! 

سلام علیکم 

چون در مورد این نظر دوم چیزی ننوشید چند روزه که ذهن من مشغول شده .

ببینید برادر عزیز 

من شما را از نزدیک نمی‌شناسم و فقط یک وبلاگ‌نویس هستم که هم بلاگی هایم را دوست دارم. 

از متون شما فعمیدم‌که شما آدم مشهوری هستید . 

رفتم تو وب دیدم بله جنابعالی در کسوت روحانیت معزز و محرک هستید. حالا سید هم هستید می شود نور علی نور . 

اگر در کسوت روحانیت نبودید به همان نظر قبلی اکتفا می کردم. اما می خواهم یک نکاتی را خدمت شما بنویسم شاید در نظرات آتی شما موثر باشد. 

اول در مورد این مطلب شما آقای شمخانی: 

من طرفدار آقای شمخانی نیستم و در عروسی های آنچنانی هم شرکت نمی کنم ( یعنی اصلا دعوتم نمی کنند!!! ) 

اما من به ترازوی شما کار دارم. شما به چه دلیلی می نویسید که عروسی بچه فلانی از حمله اسراییل و بمب اتمی مهم تر است. اصلا چنین چیزی نیست. هر مشکلی حد و اندازه خودش را دارد. اگر هدی نکرده بمب هسته ای به کشور ما یا حتی کشور دیگری بخورد شما به هیچ‌وجه چنین چیزی نمی نویسید و به راحتی از کنار چنین خبری می گذارید.؟!! 

این جور سخت گیری در مراسم بچه های مسئولین از خط و ربط رسانه ای دشمن نشات می گیرد و رگ انقلابی ماها را هم تحریک می کند. 

می خواستید انتقاد کنید کاملا جا داشت ولی نیازی نبود که با بمب هسته ای و حمله اسراییل مقایسه بشود . این یک نکته .

 

اما نکته دوم در مورد شخص شما و وبلاگ تان 

وبلاگ نویسی کار ارزشمند و اثرگذاری است . 

من خودم ۱۰ ساله وبلاگ می نویسم . البته من با اسم مستعار .

ولی چون شما با اسم واقعی می نویسید این مسیولیت شما را بیشتر می کند که واقعی تر بنویسید نه اینکه تفکر و راه و رسم مجازی غربی را در اینجا دنبال کنید. 

و اما چون شما ملبس به لباس مقدس روحانیت و مخصوصا به عمامه مقدس سیادت هستید و دوران طلبگی ( و شور و حال نوجوانی) شما گذشته این یک مسیولیت سنگین تریم را  روی دوش شما می گذارد و مردم از شما انتظار و توقع دارند که سخنان شما و دیدگاه های شما و ترازوی شما دقیق تر ، مستندتر و وزین تر باشد و قابل نقل و بیان توسط ارادتمندان و شاگردان شما بشود . 

و نوشته های شما موجب خط دهی وبلاگ ها و فضای مجازی در جهت دیدگاه انقلابی شما قرار بگیرد.‌

 

در یک کلام . امام زمان عج برای آماده سازی جامعه روی ژما حیتب میکنند که یک افسر و فرمانده لسکرش باشید ان شاءالله .

 

حرف زیاد است است ولی کوتاه نوشتم. و کلام آخر آیه ای از قرآن کریم  :

یا ایها الذین آمنوا قولوا قولا سدیدا ، یصلح لکم اعمالکم و یغفر لکم ذنوبکم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">