اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

۵۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بدهکارهای همیشه طلبکار!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ

اگر کسی در پاکی و درستی محمد حسین منصف، تنها عضو آزاده شورای به اصطلاح اسلامی شهر بابل تردید داشت حالا به صحبت های اخیر یک لاشخور اقتصادی که زندگی اش بر  تعفن رانت و ویژه خواری بنا شده نگاه کند و شک نکند که اگر این لمپن واداده سیاسی و دلزده از انقلاب کمترین مدرکی از تخلفات منصف داشت به جای زیر سوال بردن عملکرد چهل سال قبل برادر او، حرفی لااقل علیه خود او بر زبان می آورد.

این جماعت حواسشان نیست که عنصر محبوبشان نیز در همان دوره پرونده عضویت در گروهک موسوم به امتی ها را داشته است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

شبی به یاد ماندنی در تاریخ بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ق.ظ

پیمان باباگل زاده از فعالان فرهنگی بابل در تحلیلی زیبا پیرامون نمایش بی روح تقدیر از شهردار بابل که شب گذشته در مسجد محدثین اجرا شد نوشت:

جلسه تقدیر از #شهردار بابل، به کام حاج حسین #منصف!


بی شک امشب پیروز برنامه محدثین آقای منصف بودند.


جلسه ای که قرار بود باری مثبت بشود برای شهردار، با حرکت آقای منصف و به چالش کشیدن شهردار توسط ایشان، به نحو دیگری رقم خورد.


همینقدر که جلسه تقدیر شهردار و جریانسازی برای ماندگاری ایشون تبدیل شد به پاسخ دادن به سوالات اقای منصف و حواشی پیرامون، کافی است برای هدفی که ایشون داشتند.


حتی آقای شهردار هم به ایشان پرداخت

حتی اقای سجودی هم به ایشان پرداخت


جنابان!

خوب بازی خوردید

و این است اقدام یک انقلابی زیرک و نقطه زن!


جلسه ظرفیت برای شهردار را تبدیل به تهدید برای ایشان کردند!


#حاج_حسین_منصف

  • سیدحمید مشتاقی نیا

حرف راست از طیف چپ!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ب.ظ

دیروز تو یکی از گروه های مجازی حامی شهردار فعلی بابل که در شرف برکناری قرار داره پیامی از اقای آرمین از مسولان دفتر دکتر نجفی نماینده بابل در مجلس دیدم که برام جالب بود:

ببخشید. 


من اصلا نمیتونم درصد بدم.


من تقریبا هرکسی رو اینجا میبینم حامی شهردار هست، دقیقا منفعت داره

یک نمونه مثال: خانم عبدی که در اون مقاله بخوبی اشاره کردن

مجری معروف و سایر کارمندان محترم شهرداری

برخی پیمانکاران شهرداری

اقوام سببی و نسبی

تهیه غذای سلف سرویس

اقا داماد که جای خود داره

و سایرین

  • سیدحمید مشتاقی نیا

در مسیر تندباد!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ب.ظ
عکسی از یک واحد تولیدی بیرون آمد که روی بنری نوشته بود کارگرانی که در نماز جماعت شرکت نکنند فلان قدر جریمه خواهند شد.
طبق معمول همه شروع کردند به نظر دادن و تقبیح این قانون تا جایی که ستاد اقامه نماز - که مدت هاست نامی از آن جز روی کاغذ دیده نمی شود - هم در موضعی انفعالی وارد میدان شد و به مدیریت کارخانه مذکور تذکر علنی داد. 
بحثی نیست؛ اما
در همین مملکت، ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی، وارد بعضی از کلاس های آموزش بازیگری که می شوی جناب استاد همان ابتدای امر می گوید: یادتان باشد موقع ورود به کلاس، دینتان را دم در بگذارید و بعد داخل بیایید.
در خیلی از آموزشگاه های شعر و موسیقی از طرف استاد یا مربی مربوطه بارها تکرار می شود که در عالم هنر، جنسیت معنایی ندارد!
کلاس های به اصطلاح کوهنوردی اغلب به طور مختلط و همراه با تفریحات جانبی برگزار می شود.
جالب آن که اکثر این موارد با یارانه بیت المال مسلمین و حمایت نهادهای دولتی انجام می گیرد.
هنوز با گذشت چهاردهه از عمر انقلاب وضعیت نمازخانه ها و وضوخانه های بین راهی از نقطه مطلوب فاصله داشته و گاه بسیار منزجر کننده است.
از این دست موارد یکی و دوتا نیست. فقط تصاویر آن در فضای مجازی دست به دست نمی شود؛ وگرنه مسئولان که بیدارند!
  • سیدحمید مشتاقی نیا

تدلیس در لیست به اصطلاح حامیان توسعه

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ

بیش از یک ماه پیش بود، آدم مطلعی را دیدم که نگران وضعیت دکتر شهابی در شورای شهر تازه رأی آورده بابل بود. می گفت: آن طور که مشخص است اقبالی برای انتخاب دکتر سیف الرضا شهابی به عنوان ریاست شورای شهر  از سوی نمایندگان شورای آتی وجود ندارد.

گفتم: اشکالی ندارد حالا ریاست شورا نشد، ریاست کمیسیون که هست.

گفت: چه کمیسیونی؟ او که تخصصی در هیچ یک از کمیسیون های شورا ندارد.

آن جا به شوخی گفتم:او را بفرستید کمیسیون آرامستان ها. چون رشته اش داروسازی ست و اغلب اموات هم با همین داروها سر از قبرستان در آورده اند ...!

اما بعد به ذهنم رسید اینها که دم انتخابات شورا لیست پر سر و صدا و پرهزینه ای را به خورد ملت دادند و چماق دلسوزی و تخصص گرایی در اداره امور شهر را بر سر ملت کوبیدند حالا خودشان هم باور دارند نیروهایی را روی کار آورده اند که از ساده ترین تخصص در امور شهری بی بهره اند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

تاریخ و قضاوت درباره مهدی کروبی

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۸ ق.ظ

تو نه پای انقلاب تا آخر ایستادی و نه ضدانقلاب

اعتصاب غذایت هم بیشتر از دوازده ساعت طول نکشید

آدم هایی که ایمان ضعیفی دارند پای عملشان هم می لنگد

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشباح الرجال!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۷ ب.ظ

یه الف بچه ای زنگ می زنه و منتقدین شهردارو به شکایت و برخورد تهدید میکنه. تماس گرفتم گفتم: تو داری تهدید می کنی؟ گفت: آره. گفتم من مشتاقی نیا هستم شما؟

جرات نکرد خودشو معرفی کنه. فقط گفت فلانی هم الان پیش منه.

پیشنهاد می کنم حامیانی با این سطح از مردانگی، موقع رفتن شهردار، حتما با چادر از این شهر رفع زحمت کنن.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

شخصیت داشته باشید!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۹ ب.ظ

j7lf_sp_a1266.jpg


از هر راهی پول درآوردن شایسته جماعت حزب الله نیست.

همه می دانیم مدافعین حرم نیازی به صدقه اندازی رهگذران خیابان ندارند. اگر می خواهید بودجه فعالیت های پایگاه تان را تأمین کنید اعتبار و ارزش جایگاه رفیع مدافعان حرم را مستمسک خویش قرار ندهید.

گدایی پانصد تومان یا هزار تومان و گاه البته سکه های عابرین به بهانه کمک به مدافعان حرم همراه با پخش نوحه های جانانه ای که شور حماسی و غیرت دینی را به یاد قهرمانان بی ادعای وطن در اذهان زنده می کند، بازی با احساسات مردم و البته تنزل جایگاه و شأنیت معنوی رزمندگان دلیر و بی توقع مدافع حرم است.

 امیدوارم مسئولان حفاظت حواسشان به بازتاب منفی این نوع فعالیت های پایگاهی و احتمالا خودسرانه در مشهد مقدس باشد.

(عکس از سید علی مشتاقی نیا)

  • سیدحمید مشتاقی نیا

این یادداشت متفاوت را حتما بخوانید:

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


از مهم ترین ویژگی های نظام جمهوری اسلامی را باید رهبری فضلا و دانشمندان و خردمندان در عرصه انقلاب و جامعه اسلامی دانست. 

معمار کبیر انقلاب اسلامی، فقیهی کم نظیر و عالمی عارف و هوشیار بود که با اتکا به ذات مقدس پروردگار، جوانان غفلت زده این مرز و بوم را نعمت بیداری و هویت بخشید و بساط جور مستکبران را از خاک پاک ایران عزیز زدود.


رهبر فرزانه انقلاب،حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نیز فقیهی مسلط به مبانی دین و متفکری زبده و خلاق است که کشتی نظام پویای اسلامی را بارها با توانمندی از گرداب بحران های ریز و درشت به سلامت عبور داد و به ساحل عافیت رسانید.


وجود چهره های علمی نخبه ای چون شهیدان بهشتی، مطهری، مفتح، هاشمی نژاد و ... نیز از دیگر جلوه های زیبای زعامت اهل علم بر جامعه هستند که مبانی نظری انقلاب جهانی اسلام را تا رسیدن به آرمان تمدن نوین اسلامی، ترسیم نموده و راه سعادت بشریت را با الهام از آموزه های مکتب آسمانی توحید، تبیین نموده اند.


خبر انتصاب عالمی وارسته، متفکری خبره و فقیهی زمان شناس و مجاهد به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک بار دیگر مهر تأییدی بر اصالت علم و تقوا و جهاد در قاموس نظام اسلامی بوده و مفهوم بلند "العلماء ورثة الانبیاء" را تحققی دوباره بخشیده است.


به اقشار مختلف جامعه، حق می دهم که با توجه به تواضع و وارستگی مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی حفظه الله-  شناخت چندانی از شئون علمی و عملی این فقیه مجاهد و گمنام نداشته باشند.

جالب است بدانید، بسیاری از روحانیون وشخصیت های طراز اول و شهیر کشور از شاگردان و تربیت شدگان علمی و معرفتی استادی  چون ایشان هستند.ایشان تنها دانش آموخته ای است که اجتهاد کتبی در عنفوان جوانی از مکتب عالم متفکر و مصلحی چون آیت الله العظمی شهید سید محمد باقر صدر را در جریده افتخارات خود جای داده است.

وجهه علمی و اجتهادی کم نظیر ایشان در طرح و ابداع نظریات عمیق، در حوزه های مختلف علوم اسلامی را میتوانید با تحقیق پیرامون آثار مکتوب معظم له تا حدودی بشناسید.


بعد سیاسی اجتماعی این فرزانه دوران را در سابقه ریاست بر مجلس اعلای شیعیان و جانبازی ایشان در مصاف با دژخیمان بعثی در سیاهچال های رژیم گذشته عراق بجویید و تقوای این مرد بزرگ و ناشناخته را در بی اعتنایی اش به زخارف دنیا جست و جو نمایید؛ چنان که هیچ گاه مسبوق نبوده که مرجعی صاحب رساله و فتوا، به معرکه دیوان سالاری قدم نهاده و متواضعانه، بار هدایت مسندی بر زمین مانده را به دوش بکشاند.


فارغ از هر نوع شعارزدگی و ادعا، آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی را باید مصداق واقعی و کامل اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط در فضای سیاسی کشور دانست. حق گرایی این عالم زمان شناس، همواره ورای همه فرقه گرایی ها و باندبازی های سیاسی و جناحی قرار داده است.


مقام معظم رهبری که از دیرباز، بر شئون علمی و عملی و مدیریتی این فقیه بزرگ تاریخ شیعه اشراف داشته اند با درایت خویش حکم به ریاست معظم له بر منصب یکی از مهم ترین ارکان تصمیم گیر نظام اسلامی صادر نموده و این ذخیره فقاهت و مدیریت را در جایگاه مستشار عالی خویش و گره گشای مشکلات و تدبیر امور نشاندند، 

چنان که پیش از این نیز ریاست قوه قضاییه و همچنین ریاست هیأت عالی حل اختلاف بین سران قوا در ید درایت ایشان قرار داشت.


اینجانب به سهم خود انتخاب خجسته مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی را به عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفته و از صمیم قلب برای این پرچمدار خطوط مقدم جبهه جهانی اسلام، آرزوی توفیق روزافزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.


والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته


عبدالحسین بابایی،

نماینده مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی در

 دیار سبز علویان 

مازندران

 ۲۴/۵/۹۶

🔴🔴🔴


🌸🌿🍂🌴🍁🌴🍂🌿🌸

  • سیدحمید مشتاقی نیا

عمارهای کاغذی!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ب.ظ

حالا یک نفر یقه این زاکانی چی های فواره بصیرت را بگیرد که از یک ماه پیش در بوق و کرنا کردند آقا اسم محمود را از فهرست اعضای مجمع تشخیص، خط خواهد زد. کوتوله هایی از همین خود عمارپندارها حتی پیش بینی حصر فرزند ملت را نیز نشخوار می کردند.

امروز یک نفر باید یقه آنها را بگیرد و بگوید: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

سرداری که کیلومترها با خط فکری مقتدایش فاصله داشته باشد عمار لشکر علی که نه، شاید عمرو عاص سپاه معاویه باشد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

مهدی مهدوی کیا و اتحادیه خلق کمونیست ها!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ق.ظ

در کتابی که از مجموعه اعترافات اعضای اتحادیه خلق کمونیست ها در جریان حماسه ماندگار ششم بهمن آمل منتشر شده نکات جالبی وجود دارد که می تواند برای همگان عبرتی فراموش ناشدنی باشد.

مهاجمین به آمل در بازجویی های خود مدعی بودند که قصدشان از قیام مسلحانه، کمک به فقرا و نجات مستضعفان و توده های مردم بوده است.

جالب آن که اکثریت اعضای اتحادیه مذکور از خانواده های سرمایه داری بودند که تحصیلات خود را در ایالات متحده گذرانده بودند.

جالب تر آن که شهدای حماسه ساز شهر هزار سنگر که با دست خالی در مقابل عناصر دشمن ایستادند، اغلب از طیف کارگر و ضعیف جامعه بودند.

اعضای اتحادیه خلق کمونیست ها زمانی به این حقیقت پی بردند که برای محاکمه علنی به استادیوم ورزشی آمل منتقل شدند. آن روز سطح سالن ورزشگاه را موکت کرده بودند و مردم کفش هایشان را دم در گذاشته و وارد استادیوم شده و با نفرت بر ضد مهاجمین شهر شعار می دادند. اعضای اتحادیه مذکور می گفتند موقع ورود به دادگاه (سالن ورزشگاه) وقتی چشممان به کفش های ساده، معمولی و گاه پاره و گل آلود مردم افتاد تازه فهمیدیم که راه خود را اشتباه انتخاب کرده و به بهانه نجات توده های خلق، در واقع مقابل مستضعفین جامعه و همان توده های مظلوم ایستاده ایم.

محسن حججی کارگر ساده یک کتابفروشی بود و این اواخر به عضویت سپاه در آمد. بخش قابل توجهی از درآمد خودش را به روستاهای محروم می برد و برای مردم مستضعف و نیازمند خرج می کرد.

حالا مولتی میلیاردری چون مهدی مهدوی کیا بی خبر از حقایق جامعه، بانگ مردم داری سر داده و نصیحت فرموده که به جای نبرد با داعش در سوریه باید به فکر رفاه مردم کشورمان باشیم؛ بی خبر از آن که همین مردم از اقشار معمولی و غیر مرفه کشورمان هستند که برای صیانت از کیان اسلام، مسلمانان و نیز ایران اسلامی به سوریه شتافته و جان خویش را عاشقانه کف دست می گیرند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

برسد به: سکاندار بلدیه بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

شهردار محترم بابل با سلام

چنان که به نظر می رسد شاهد آخرین روزهای تصدی شما بر مسند شهرداری هستیم. درباره نقاط ضعف و قوت مدیریت شما مطالبی را بارها به صورت مکتوب یا شفاهی به محضرتان ارائه داده ام که تکرار آن را در این مجال، لازم نمی بینم.

بزرگ ترین یادگار دوره مدیریت شهری شما اثبات این واقعیت تاریخی بود که بسیاری از بزرگان چپ یا راست شهر، پای "پول" و "قدرت" که به میان بیاید بر سر شعائر و باورهای خود نیز اهل معامله هستند.

بنا بر شواهد و واقعیت های موجود به نظر می رسد بزرگ ترین لطف خفیه الهی در حق مردم این شهر نیز حضور شما در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خواهد بود که بی تردید منشأ برکاتی ناخواسته در راستای تثبیت افق آرمانی جبهه انقلاب اسلامی محسوب می شود. اگر عمری باشد بی صبرانه منتظر آن روز خواهم بود.

ضمن عرض خسته نباشید و آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون، یادآوری این نکته را برای خود و شما خالی از لطف نمی دانم که قرار بود دنیا مزرعه و پلی برای آخرتمان محسوب شده، نه آن که در ذات خود، هدف و شأنی مستقل را دارا باشد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

  • سیدحمید مشتاقی نیا

ناجوانمردی روزنامه قانون و رنجنامه برادر سه شهید به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای صالحی امیری با سلام

چنان که مطلعید روزنامه قانون در اقدامی تامل برانگیز با انتشار مطلبی پیرامون شهادت مظلومانه مدافع حرم آل الله، شهید محسن حججی که مردانه و غیرتمندانه به آسمان رحمت الهی سفر نمود، سعی کرد تا با ذکر مقدماتی، حمله موشکی دلاورمردان سپاه اسلام به مزدوران خبیث استکبار را زمینه ساز و علت جنایت هولناک اخیر داعش در به شهادت رساندن ایشان برشمارد!

در روزهایی که پخش تصاویر شهادت این سر بی سر و ابرمرد استوار و با غیرت، حس غرور و عزت را در هم میهنانمان زنده کرده است حرکت مرموزانه و فتنه انگیزانه این روزنامه در مقصر جلوه دادن مقاومت سپاه پاسداران در قبال داعش جنایتکار، نیازمند ریشه یابی و برخورد با صلابت مسئولان امر می باشد.

این قصه پر غصه را به کجا باید برد که در نظامی که از سوی رسانه های دشمن هر روز متهم به سانسور و نقض آزادی سیاسی و حقوق شهروندی می شود روزنامه ای با بهره گیری از یارانه بیت المال مسلمین و رانت اصحاب قدرت، آزادانه به سیاه نمایی اقدام تدافعی نیروهای مسلح کشورش در مواجهه با دشمنان قسم خورده این آب و خاک نموده و بر زخم دل داغدار خانواده های شهدای مدافع حرم، نمک می پاشد؟

به راستی آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت نظارت بر مطبوعات در پاسداری از خون شهدا و مظلومیت نظام اسلامی به رسالت سنگین خویش عمل نموده و حواسشان به پایگاه های رسانه ای دشمن و خط نفوذ بدخواهان در لایه های مطبوعاتی کشور هست؟

از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می رود در این واپسین روزهای تصدی بر مسند اداره امور فرهنگی جامعه اسلامی در انجام وظیفه خویش پیرامون خطاهای راهبردی و عامدانه بعضی از رسانه ها اهمال نورزیده و خاطره ای خوش و ماندگار از غیرت انقلابی خود در صیانت از آرمان های امام راحل و شهدای عظیم الشأن انقلاب جهانی اسلام به یادگار بگذارد.

والسلام علی من اتبع الهدی

علی اکبر محمدزاده، جانباز دفاع مقدس و برادر شهیدان ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده

  • سیدحمید مشتاقی نیا

از دیو و دد ملولم ...

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ق.ظ

vcob_photo_2017-06-10_21-56-24.jpg


مهدی مهدوی کیا نفهمید که دعوای ما با اسرائیل یک دعوای سیاسی نیست. ما صرفاً با حاکمیت دولتی به نام اسرائیل مشکل نداریم. دعوای ما سر موجودیت جعلی کشوری غاصب است که پایه های آن بر خون هزاران جوان و زن و مرد و کودک بیگناه فلسطینی بنا شده است. دعوای ما با اسرائیل کودک کش یک دعوای انسانی است. مهدوی کیا باید حرفش را این گونه اصلاح و تکمیل کند که ورزش نه فقط از سیاست که از انسانیت نیز جداست!

به راستی برای کسی که در اوج دردمندی دل خانواده های شهدا به جای تسلی دادن همسر جوان و کودک خردسالی که امید زندگی شان به سروی بی سر مبدل شد، روی زخمشان نمک می پاشد انسانیت چه معنایی دارد؟

  • سیدحمید مشتاقی نیا

جانستان شهیدستان

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵ ب.ظ

fjo3_photo_2017-06-09_09-43-43.jpg


نمی توان دولت افغانستان را بی تقصیر دانست.

این که یک گروه مسلح با تمرین و انگیزه و کادرسازی و نقشه قبلی به منطقه ای شیعه نشین حمله کرده و شصت انسان بیگناه را به خاک و خون می کشند و عده ای از زن ها و دختران را به اسارت می برند و بعد هم هیچ اتفاقی برایشان نمی افتد، نمی تواند اتفاقی ساده و معمولی تلقی شود.

دولت مستقر در افغانستان در این فاجعه بزرگ انسانی سهیم است و تا زمانی که انتقام خون شهدای مظلوم این قتل عام فجیع را از طالبان نگیرد به یقین در این ماجرای ضد بشری شریک و موثر تلقی می شود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

سردار و سر بازی!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ب.ظ

ggl_photo_2017-06-09_01-34-33.jpg


یکی گفت: محسن حججی از بچه های خط مقدمی نبرد با داعش در سوریه بود، یک رزمنده تمام عیار.

یکی گفت: محسن از فعالین عرصه راهیان نور بود. علم شهدا را برافراشته نگه می داشت.

دیگری گفت: محسن حججی از آن بچه های مخلص جهادی بود که به درد مردم مناظق محروم کشور توجه نشان می داد.

یکی هم گفت: حججی در عرصه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی خیلی تلاش می کرد.

کسی گفت: محسن چراغ مسجد را روشن نگه می داشت و نوجوان ها و جوان ها را با کار فرهنگی جذب مسجد می کرد.

گفت: او در حمایت از ولایت و روشنگری پیرامون دشمن و حربه هایش کم نمی گذاشت.

.....

بهتر است خلاصه بگویند: محسن حججی یک بسیجی واقعی و اهل تکلیف بود که در خط مقدم همه عرصه های مرتبط با جبهه انقلاب، خوش می درخشید. چه فرقی می کند، راهیان نور باشد یا اردوی جهادی یا عرصه کتابخوانی یا کار فرهنگی در مسجد و یا حضور در جبهه جهانی مقاومت و مبارزه با عوامل داخلی و خارجی استکبار؟ هر جا که حضور خود را لازم می دید، غفلت نمی کرد. سرباز خمینی، در هیچ قالبی محدود نخواهد شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

سلیمان بن صرد و عقب ماندگی از تشخیص اولویت

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ب.ظ

سخنگوی جامعه روحانیت به اصطلاح مبارز تهران در مصاحبه ای از قوه قضاییه خواست تا به اتهامات محمود احمدی نژاد رسیدگی شود.

من تا به حال جایی ندیدم و نشنیدم که جامعه روحانیت به اصطلاح مبارز تهران برای یک بار هم که شده درخواست محاکمه سید محمد خاتمی و دیگر سران و صاحب اثران فتنه و یا فرزندان هاشمی را داشته باشد یا مثلاً بخواهد که به پرونده حسین فریدون و جاسوسان نفوذی در تیم هسته ای رسیدگی شود و یا پیگیر پرونده های نفت خوری های کلان توسط کرسنت و توتال و ... باشد و یا نسبت به ماجرای حقوق های نجومی و اختلاس های عجیب و غریب در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و ... و وظیفه دستگاه قضا در این خصوص، واکنشی نشان بدهد و یا از نهاد قضا بخواهد که مرتبطین کانال های هتاکی چون آمدنیوز که در بدنه بعضی از دستگاه ها مشغول به تهیه خوراک برای معاندین هستند را شناسایی و مجازات کند و ....

از نظر آنها تنها دانه درشتی! که پرونده اش مساله اصلی کشور بوده و هست محمود احمدی نژاد است.

با این سطح از بینش و بصیرت جامعه روحانیت به نظر می رسد این تشکل به هیچ وجه صلاحیت هدایت فکری و سیاسی جریان پویای حزب الله و جبهه انقلاب اسلامی را ندارد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

هشدار به مسئولان خاص در بابل!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۱ ب.ظ

سنگ مزار شهید سید حسین رییسی که در راه حمایت از حریم حضرت زینب سلام الله علیها به شهادت رسید بعد از یک سال کوتاهی مسئولان ذی ربط در تایید پرونده شهادت وی با اقدام جوانان بسیجی شهر تهیه و نصب گردید.

بیان این اخطار را لازم می دانم که هر گونه تصمیم ماجراجویانه از سوی نهادهای متولی امور مرتبط با شهدا و یا نهادهای امنیتی و ... در هتک حرمت مزار مطهر این شهید ایثارگر با واکنش قاطع جوانان انقلابی و امت حزب الله مواجه خواهد شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

دختران خمینی در بابل!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

o2bt_photo_2017-06-08_10-24-04.jpg


✌️بنات الخمینی

 رهیافتی به مجاهدت بانوان جبهه جهانی مقاومت 


🌷با سخنرانی دختر شیخ الشهدای مقاومت  حزب الله لبنان شهید راغب حرب


#ویژه_خواهران

زمان: پنجشنبه 26 مردادماه

ساعت 17 عصر

مکان : مازندران. 

جبهه فرهنگی فاطمیون

 مازندران -بابل. چهار راه شهدا مسجد قهاریه سنگر مقاومت


 

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷


🇱🇧🇱🇧🇱🇧🇱🇧🇱🇧🇱🇧🇱🇧

✌️بنات الخمینی

النهج فی مجاهدة نساء الجبهة العالمیة للمقاومة


🌷بمحاضرة مع بنت شیخ شهداء المقاومة  الاسلامیه فی لبنان الشهید راغب حرب


التاریخ:الخمیس 26 من شهر مرداد 

التوقیت:الساعة 5 العصر

المکان: محافظة مازندران

جبهة الفاطمیون الثقافیه


🌷🌷🌷🌷🌷🌷

♻️لطفا برای این اطلاعیه را برای یکی از دوستانتان ارسال فرمایید .


🇮🇷 @Fatemioun

  • سیدحمید مشتاقی نیا

شیرینی نا تمام قدرت زیر زبان صاحبان منفعت

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ق.ظ

مساله چندان پیچیده نیست.

در انتخابات اخیر شورای شهر، چند فهرست پر سر و صدا از طیف های چپ و یا راست، مورد حمایت شهردار بابل قرار داشتند.

مردم اگر به ادامه کار شهردار علاقمند بودند می توانستند یکی از این فهرست ها را به کرسی قدرت بنشانند.

 مساله به همین ساده گی ست و نیاز به راه انداختن تجمع میدانی برای حمایت از شهردار محبوب سهامداران وجود ندارد. مگر این که باز هم بخواهیم زیر میز بازی زده و رای اکثریت را تنها تا زمانی که با نظر ما و باند ما همخوانی دارد معتبر بدانیم!

  • سیدحمید مشتاقی نیا