اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

هستیم بر آن عهد که بستیم

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۰۱ ب.ظ

عکس پرچم ایران - گرافیک با طعم تربچه - طرح لایه باز

 

نظام ده تا ایراد دارد نه، صدتا. شما هر عیب و ایرادی از نظام دارید من دوتای دیگر رویش میگذارم و با آب و تاب برایتان تعریف میکنم. تاوان اصلاح و مبارزه را هم داده و خواهم داد. در محور عدالت با بعضی از اهدافی که در انقلاب داشتیم فاصله داریم. این را من نمی گویم کلمات رهبری است که "در عدالت عقبیم" و...

همین نظم نصفه و نیمه جمهوری و اسلامی با آنچه شما وادادگان هرز و هیز که ته آرمانتان بوسیدن در کوچه و آغوش رایگان و توزیع رایگان کاندوم است فرسنگ ها فاصله دارد از جنس نور.

مهر پارسال می گفتید یک ماه دیگر کار نظام تمام است. الان در سالگرد انقلاب پوشکی تان این ماییم که موشکهایمان برق از سر ابرقدرتها پرانده، ماییم که با یک اشاره مانع از اجرای نقشه صهیونیستی دولت باکو در مرز ارمنستان می شویم. ماییم که با یک اشاره، اکراد تجزیه طلب را 750 کیلومتر از مرزها به عقب می رانیم. اروپا ما را مسبب کودتاهای اخیر آفریقا بر ضد غرب می داند و نیروهای مسلح ما را تحریم می کند. دقت کرده اید؟ روزی به صرف ورود نیروهای مسلح روس و انگلیس، ارتش پرادعای رضاخان بدون شلیک گلوله خلع سلاح شد و گریخت؛ امروز در نقطه ای هستیم که مجبورند نیرهای مسلح ما را در سطح جهانی تحریم کنند. ماییم که بینی آمریکا و انگلیس را در خلیج فارس به آب مالیدیم.

ماییم که برخلاف تاریخ دو قرن اخیر، یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم.

ماییم که روزگاری نه چندان دور برای جبران عقب افتادگی های دوره ظلمت طاغوت با نهضت سواد آموزی شروع کردیم و مدتهاست که نهضت تولید علم را در جهان به پیش می بریم.

ما انقلابمان را به هوس رانی چند غرب زده خودباخته عرق خور نمی فروشیم. روی دشمن را کم کردیم روی عناصر دشمن را که راحت تر کم می کنیم.

انقلاب اسلامی است که عباس بابایی و صیاد شیرازی و سلیمانی و ابوترابی و رادمهر و محمدخانی و بابک نوری و عجمیان و علی وردی ها را تربیت و الگوی جامعه قرار داده است.

گفتند راهپیمایی اربعین و جشن غدیر و تجمع محرم و صفر و ... را مصادره نکنید. چشم، ما مصادره نمی کنیم اما اینطور که شما خودتان را باخته اید و شلوارتان خیس شده در ضمیر پنهان خویش باور دارید هنوز هم جمهوری اسلامی را به اعتبار دین می شناسند. تا علم دین بالاست پرچم نظام اسلامی نیز در اهتزاز خواهد بود. تمدن دین و غیرت ملی، جزیی از هویت مردم این آب و خاک است و حالاحالاها نخواهید توانست با ماهواره و سگ بازی و اختلاط و اینستا و اختلاس و قلیان و عرق و ورق کمر به هدم آن ببندید.

البته خدا مسئولین ما را هم بیدار کند. ما از آمریکا و اذناب بی تنبانش نمی هراسیم. ترس ما از مسئولان ضعیف و رانت خوار و بی سواد و عدالت گریز است که ان شاءالله به برکت خون شهدا و مجاهدت سربازان بی ادعای انقلاب، شاهد اصلاح امور و جبران ضعفها باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">