اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

هدیه باید مفید باشد!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۳۰ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۳۲ ق.ظ

شانه تخم مرغ

 

بعضی موقع ها یکی هدیه ای می دهد آدم می ماند با آن باید چه کار کند. وسیله ای که کاربرد چندانی ندارد و بین بود و نبودش خیلی فاصله ای نیست. هدیه دادن دسته گل خیلی زیباست اما طرف باید خیلی زود آن را دور بیندازد. در صورتی که اگر جای آن لااقل گلدان گل هدیه می دادند ماندگاری بیشتری داشت.

در میادین ورزش های سنتی خودمان هم که همچنان متداول است یک رأس گوسفند به فرد قهرمان هدیه می دهند که آن هم در نوع خودش جالب و مفید است.

حالا این تصویر را منتشر کرده اند که در مسابقات لیگ برتر فوتبال زامبیا به گلزنی که بهترین بازیکن زمین انتخاب شد چند شانه تخم مرغ جایزه داده اند. همه هم تیتر زده اند جایزه عجیب!

اتفاقا به نظرم همین چند شانه تخم مرغ لااقل با ارزش تر از دسته گل و تابلوی تزیینی و خیلی هدایای بعضا لوکس اما بی فایده است. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

فوتبال

مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

با سلام. برای من هم جالب بود. چقدر خوبه که انسان اگر از نظر عقلی و فطری به درستی چیزی یقین پیدا کرد، تحت تاثیر جو مخرب و مدهای بیخود زمانه قرار نگیره. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">