اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

نقش رئیس جمهور در تقویت ایمان به عالم غیب!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ق.ظ

 


چند سال پیش طنزی محاوره ای روی زبان ها افتاده بود که اگر چه وقوع آن صحت نداشت ولی به خاطر ظرافتی ک در متن آن نهفته بود مورد استقبال مردم قرار گرفت.

شایعه طنز آلود آن سال ها این بود: اخیراً یک گروه کارشناس و متخصص اقتصادی از کشور ژاپن ( بعضی هم می گفتند آلمان یا فرانسه و...) به ایران سفر کردند تا در یک فرصت مطالعاتی یک ماهه، اوضاع اقتصادی و نحوه مدیریت مسئولان در این حوزه را بررسی نمایند. آنها بعد از یکماه بررسی، موقع خروج از کشور اعلام کردند ما به عالم غیب ایمان آوردیم! این که ایرانی ها می گویند مملکت ما را خدا اداره می کند راست می گویند. هیچ منطق اقتصادی منظمی در ایران وجود ندارد. با این وضعیت و آشفتگی اقتصادی، فقط یک قدرت فرا زمینی است که می تواند یک کشور را چند دهه سرپا نگه دارد ...!

همان طور که گفتم این حرف فقط یک شایعه طنز بود که مدتی در افواه عموم جریان داشت. اما این روزها اتفاقاتی رخ داده که نشان می دهد صحت این مدعا دور از ذهن نیست!

رئیس جمهور کشور ایران درست یک روز قبل از آغاز مذاکرات هسته ای در دانشگاه تهران اعلام کرد که خزانه دولت خالی است! این ادعا حتی در زمان جنگ نیز طرح نشده بود؛ بگذریم. رئیس جمهور یازدهم که خودش روحانی است و رئیس دولت راستگویان! پس این که خدای ناکرده ایشان مرتکب ادای حرفی خلاف واقع شده باشد از ساحتشان به دور است؛ انشاءالله.

از طرفی از وقتی که رئیس جمهور این ادعا را بیان کرده تا کنون که اواخر سال است نه تنها دولت تمام تعهدات مالی خود در مقابل کارمندان و پیمانکاران بخش خصوصی و ... را پرداخت کرده بلکه سبد کالا نیز به بخش هایی از جامعه اعطا کرده است. شما خودتان محاسبه کنید با خزانه خالی چگونه می شود روی پای خود ایستاد و حتی فراتر از تعهدات مرسوم عمل نمود؟ قسط اول طلب ما هم که بعد از آغاز توزیع سبد از سوی ایالات متحده پرداخت شده است.

حالا شما هم به عالم غیب ایمان آوردید؟! آیا وقت آن نیست که باور کنیم این مملکت از عالم غیب اداره می شود؟!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">