اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

قاضی باید مرد باشد

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۴۴ ب.ظ

عامل ضرب و شتم آمر به معروف در شیراز دستگیر شد | دیدبان ایران

 

هر چقدر ما الداغی و علی خلیلی و دیگر شهدای غیرت و دفاع از ناموس را داریم آنطرف هر چه هست بی ناموسی و رویای بوسیدن در کوچه و حمله وحشیانه به زنان محجبه و... بعد انها ادعای زن زندگی آزادی دارند و ما را متهم میکنند به ظلم نسبت به زنان.

اگر یک نفر کار اشتباهی کرده و ماست بر سر زن بی حجاب بریزد فاجعه انسانی است اما حمله چندباره مرد نماهای بی شرف به زنان محجبه و ضرب و شتم آنان دیده نمی شود. همانطور که قتل فجیع یک زن توسط محمدعلی نجفی دیده نشد. آن مداح و خواننده الدنگی که نگران سیلی خوردن فرضی هندهای جگر خوار رذل در اغتشاشات بودند چرا حالا لال شده اند؟

قوه قضاییه باید غیرت نشان داده و اوباشی که به خود اجاره تعرض به نوامیس شیعه را میدهند به اشد مجازات برساند. از نظر حقوقی و فقهی هم دست قضات در این زمینه باز است. فقط باید کمی جگر داشته و از فضای مجازی نترسند. نه اینکه یک نمایش غلط کردن از اینها ضبط کنند و بفرستندشان کف جامعه به ریش ملت بخندند؛ خیر. ضمنا انجام آزمایش دی ان ای از چنین افرادی باید الزامی شود. در حلال زادگی این بی شرف ها تردید وجود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">