اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

عهدشکنی دولت ها در ایران و آمریکا!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

از این که آمریکا در قبال برجام بدعهدی کند، خوشحال نیستم؛ اما ترامپ مدعی است که نمی خواهد برجام را آن گونه که به امضای دولت قبلی ایالات متحده رسیده به اجرا در بیاورد.

این روزها رصد اخبار داخلی نشان می دهد بسیاری از مسئولان دولتی که در این سه سال با تعطیل نمودن همه فعالیت های عمرانی و اقتصادی و علمی و صنعتی کشور، تنها دل در گرو معاهده با کدخدا بسته و ریش و قیچی تحول اقتصادی در کشور را به ضریح لطف و کرم کاخ سفید گره زده اند، از خط و نشان کشیدن های ترامپ و مشاورینش برای برجام به شدت نگران هستند.

من از این که مسئولان دولت ایران چند روزی است که آرام و قرار نداشته و در پریشانی به سر می برند خوشحال نیستم؛ اما این روزها اخبار دیگری هم در سطح رسانه ها منتشر شده که این مثل معروف را به خاطر تداعی می سازد: چوب خدا صدا ندارد!

مدت ها ست قشر قابل توجهی از مردم نقاط مختلف کشور که در طرح بزرگ مسکن مهر ثبت نام کرده اند، در بلاتکلیفی و پریشانی به سر می برند. آن هایی که در دولت قبل توانستند مطابق این طرح به خانه و کاشانه ای دست یابند این روزها خدا را شکر می کنند که پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم کارشان به اتمام رسیده و اسیر کارشکنی این دولت نشده اند. وزیر مسکن این دولت و البته شخص رئیس جمهور، اعتقادی به اجرای طرحی برای خانه دار شدن مردم ندارند. درک این سخن از آن رو ساده و مبرهن است که دولت نه تنها اراده ای برای تکمیل پروژه های نیمه کاره قبلی ندارد بلکه خودش هم قدمی برای اجرای طرحی جدید به منظور تأمین مسکن متقاضیان بر نمی دارد.

سه سال است که متقاضیان مسکن مهر در ازای مبالغی که برای ثبت نام داده اند، نتیجه ای جز "تقریباً هیچ" عایدشان نشده است. پریشانی و بلاتکلیفی این قشر از مردم جامعه را چند روزی است که مسئولان دولت یازدهم می توانند به خوبی درک کنند. 

همان طور که بی مبالاتی دولت جدید آمریکا نسبت به تعهدات دولت قبلی این کشور، ضد ارزش و توجیه ناپذیر است، بی مبالاتی و سهل انگاری کارگزاران خودمان هم در قبال تعهداتی که دولت قبل به مردم داده، زشت و ناپسند است.

نظرات  (۱)

  • مرجع وبلاگ نویسان استان همدان
  • با سلام ...
    مسابقه وبلاگ نویسی "مدافعان حریم حرم" از تمام وبلاگ نویسان دعوت می شود برای شرکت در مسابقه آثار تولیدی خود را به آدرس سایت جشنواره «جهاد مجازی» ارسال نمایند. اطلاعات بیشتر:
    http://www.harfeto.ir/News/23052.html

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">