اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

شیرینی زبان!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۵۳ ق.ظ

شیرینی زبان خانگی | روش سنتی درست کردن “شیرینی زبان”

 

اینکه می بینید امام جمعه یک شهر کوچک به بهانه حمایت از تولید و اقتصاد، در می آید می گوید نباید با مدیرعامل دیجی کالا ولو تخلف و جرمی هم مرتکب شد برخورد قانونی شود برایتان عجیب نباشد.

البته یکی از دوستان جواب خوبی به او داد که شمای امام جمعه چرا هیچ وقت پشت سر تولیدکنندگان و صنعتگران حقیقی و فعالان مستقل اقتصادی و یا کشاورزهای شهر خودت در نمی آیی؟!

موضع عجیب این امام جمعه جوان مرا یاد تجربه ای انداخت.

دوست جوان و جاه طلبی داشتیم اردوهای دانشجویی را به بهانه حمایت از تولید ملی می کشاند به کارخانه ای که متعلق به چین بود و به منظور کسب معافیت مالیاتی، سر هم بندی محصول را در ایران انجام می داد. آن محصول نه تنها ایرانی نبود بلکه آنقدر بی کیفیت و ضعیف بود که به مرور از سوی مردم طرد شد و بساطش تقریبا جمع گردید. یادم است حتی نمایندگی های آن شرکت حاضر نبودند محصول دست دوم خودشان را ولو با قیمت سوخته و اسقاطی خریداری کنند.

الغرض برای حقیر معما بود که آیا آن دوست جوان واقعاً نمی داند که به اسم حمایت از تولید ملی نباید راه را بر سوءاستفاده گران باز نمود؟ اصلاً بین این همه کارخانه و محصول تولیدی و خالص و صد در صد ایرانی چرا آن شرکت غیر ایرانی  را مورد توجه قرار داد؟

سرتان را درد نیاورم مدتی بعد متوجه شدم که این جناب مبلّغ بعد از هر سفر اردویی و بازدید از کارخانه و آب و تاب دادن به مطالبات رهبری و تطبیق آن با محصولات مونتاژی، یکی از محصولات آن شرکت را به عنوان هدیه دریافت می کند!

این عزیز دل زرنگ و آینده نگر ما با همین دست فرمان، هر جا قدرت و زد و بندی را می دید خودش را می رساند و با تحریف بیانات رهبری و ضد ولایت خواندن عدالت خواهان، نان و آبی هم کسب کرده و می کند. هر جا فسادی هست او هم هست و ماله می کشد.

اخیراً هم که جمع گسترده ای از نیروهای انقلاب نسبت به انتصاب یکی از متهمان دانه درشت و بازداشتی پرونده های اقتصادی در پستی مهم دست به اعتراض زدند او بلافاصله با رنگ و لعابی ارزشی به دفاع از وی پرداخت و صفحه طرف را هم پشت هم تگ می کرد که یادت باشد بعدا جبران کنی!

بگذریم.

آن برادر امام جمعه ما یا اساسا آدم ساده ای است و خواست برای خودش حرفی زده باشد و اسمی سر زبانها بیندازد یا می داند که دیر یا زود باید این منصب را ترک کند و در حال آینده نگری است!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">