اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

سر بسته درباره سربازی!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۴۱ ب.ظ

خبر خوب سخنگوی دولت برای مشمولان سربازی

 

علی بهادری جهرمی در صفحه توییتری خود نوشت: ‏خبر خوب برای مشمولان سربازی؛ لایحه اصلاح قانون وظیفه عمومی برای طی مراحل قانونی در دستور کار دولت قرار گرفته است.

گسترش مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و اقتصادی، تغییر در معافیت‌ها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه در نظر گرفته شده است.

 

نمیدانم طرح دولت چیست آیا در مجلس رای می آورد یا نه واکنش ستاد کل نیروهای مسلح چه خواهد بود اما به هر حال باید اذعان داشت مدت طولانی سربازی و عدم ضرورت به کارگیری سربازان در بعضی امور نتیجه ای جز اتلاف عمر و تخریب شخصیت و ضربه روحی و بی اعتمادی بخشی از جوانان کشورمان نداشته است. گاه با عصبانیت نوشته ام بعضی ها خوششان می آید حالا که خودشان به جایی نرسیده اند لااقل جوان تحصیل کرده مردم بیاید جلویشان پا بکوبد، در را باز و بسته کند، سینی چای بیاورد، میز را دستمال بکشد، سرش داد بزنند و ... بلکه احساس شخصیت کرده و گمان کنند برای خودشان کسی شده اند!

جالب و دردناک آن که تا سالهای سال حتی مبلغ قانونی مصوب خودمان بعنوان حقوق سربازی را به سربازها نمی دادیم اما با برگزاری انواع کلاسهای فرهنگی و عقیدتی تلاش داشتیم جوانان سرباز را به مسئولان نظام خوشبین و معتقد بار بیاوریم!

امیدوارم متولیان امور نظام وظیفه به فکر پیوست فرهنگی تصمیمات خود درباره دو سال از بهترین و پر انرژی ترین مقطع سنی جوانان باشند و تصمیمی اتخاذ کنند که جوانان کشور به دلسوزی و درک و خیرخواهی مسئولان کشور اعتماد نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">