اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

زنگ زور ما!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۵۲ ق.ظ

تسنیم: لیلا حسین‌زاده پایان‌نامه‌اش را با نام پیشه‌وری و قاضی محمد آغاز کرد

 

ایران در مناقشات بین آذربایجان و ارمنستان، گذرگاه زنگزور را خط قرمز دانسته و تهدید کرده اجازه تغییر در مرزهای ژئوپلیتیک خود را نخواهد داد.

دولت باکو این قول را در مذاکره با مسئولان ایرانی داد که قصدی برای تصرف این معبر نداشته و تمرکزش روی نقاط دیگر است.

با این حال اما رویکرد کلامی باکو و آنکارا پس از حمله دیروز به ارمنستان، خط و نشان کشیدن برای زنگزور بود.

به نظر می رسد دولت باکو با پیش بینی غلط از حوادث آخر شهریور ماه ایران سیاستی منافقانه را در اعلام مواضع خود اتخاذ نموده است. 

الهام گمان میکرد در سالگرد مهسا ایران درگیر آشوبهای شدید گردیده و دیگر توان اجرای آتش در مناطق شمالغربی را نخواهد داشت. از این رو این تاریخ را برای حمله به قره باغ انتخاب نمود. تلاش برای تحریک هموطنان آذری در ماجرای خشک شدن دریاچه ارومیه توسط رسانه های باکو، بزرگنمایی از حادثه شهادت دو بسیجی نورآیاد ممسنی توسط سایتهای وابسته به همسر الهام، تحرک اکراد ضدانقلاب در مرزها به واسطه خط دهی آنکارا و ... از جمله اتفاقاتی است که پشت پرده اوهام و نیّات شوم دولت باکو را نشان می دهد که البته ناکام ماند. دیپلمات رژِیم صهیونیستی که متحد جدید باکو است با همین انگیزه عکس مهسا را در سازمان ملل به دست گرفت که البته از صحن مجمع اخراج شد. حضور لیلا حسین زاده با لباس پژاک و کشف حجاب در دانشگاه بی در و پیکر تهران نیز در همین راستا قابل تحلیل است. درگیری بین کردهای جدایی طلب با دولت ایران فرصت ایده آل برای تحقق رویاپردازی های دولت صهیونیستی باکو است که البته تیرش فعلا به سنگ خورده است. به یقین با لیلا حسین زاده در فرصت مقتضی برخورد خواهد شد و دولت ایران ترسی از واکنش جدایی طلبان کرد ندارد که اگر واهمه ای بود منجر به عقب راندن آنان از مرزهای غربی کشور نمی گردید. امثال حسین زاده که آلت دست سرویسهای بیگانه برای ایجاد تنش داخلی در ایران هستند آنقدر عاقل نیستند که بدانند ایرانیان مخالف حجاب هم اجازه تجزیه طلبی به دشمنان را نداده و پوشیدن لباس پژاک و کشف حجاب در واقع خدمت به اهداف جمهوری اسلامی در افشای ماهیت ضد ملی مخالفان شریعت خواهد بود.

دولت باکو نیز به خوبی واقف است اگر بخواهد خلاف قول و قرارهایی که داشته عمل کرده و در پازل رژیم اشغالگر قدس اقدام به نادیده گرفتن حقوق بین المللی جمهوری اسلامی نماید زودتر از آنچه که تصور میکند تنبیه خواهد شد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">