اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

دیلم بهشت قاچاقچیان سوخت!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ب.ظ

 


از شهر دیلم خبرهای خوشی به گوش نمی رسد. چندی پیش تعدادی از بسیجیان بندر دیلم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، اطلاعاتی را در خصوص قاچاق علنی سوخت در این شهر منتشر کردند. تعدادی از دوستان طلبه و بسیجی که برای بررسی این ادعا به استان بوشهر سفر کرده بودند نیز این مسئله را تأیید نمودند. سایت عدالتخواهان در این باره نوشت:

" بخشی از قاچاق سوخت بصورتی عجیب توسط ماشین های سواری ای انجام می شود که صندلی و صندوق عقب ماشین را به مخزنی هزار لیتری تبدیل کرده و رسما بدون هیچ ترسی در روز روشن بدون داشتن پلاک بصورتی زنجیره وار و با سرعت زیاد در شهر دیلم حرکت می کنند و گازوئیل این مخزن ها را در ساحل دریا بصورتی کاملا آشکار توسط شیلنگ هایی بزرگ به داخل مخزن های جاسازی شده در قایق های کوچک و بزرگ منتقل کرده و در عراق به قیمت گزاف می فروشند! "

علنی بودن قاچاق به معنای سوءتدبیر مسئولان نظارتی است. به نظر می رسد تنها راه باقی مانده برای جلوگیری از تبدیل شدن دیلم به بهشت قاچاقچیان سوخت، توجه رسانه ها به این معضل مشهود است تا انشاءالله عزمی را برای ریشه کن سازی تاراج اموال ملی برانگیزانند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">