اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

خرافه برای چشم آبی ها

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۵۵ ب.ظ

تمدن غرب اگر چه مدعی نگاه عقلانی به دین است و به این بهانه به بسیاری از آموزه های مکاتب مختلف می تازد و جهان را به سمت دوری از مذهب و لاابالی گری کشانده و تنها تفکر استثمارگری و سرمایه سالاری را محور اندیشه ورزی قرار داده است در مقابل انواع خرافه در دنیای مدرن حرفی برای گفتن ندارد. همان تمدن پوشالی مدعی حقوق بشر که بالاترین نقض حقوق بشر و جنایات ضدبشری را در طول تاریخ مرتکب شده در ادعای عقل گرایی وخرد ورزی نیز دچار تناقض و دو رویی است. به این خبر توجه کنید:

 

 

فرارو: نیلز اولاف سوم، یک پنگوئن ساکن پارک ادینبورگ در اسکاتلند، به درجه سرلشکری گارد ویژه سلطنتی نروژی دست یافت.

پنگوئن گارد سلطنتی نروژ در مراسمی با حضور ۱۶۰ سرباز گارد ویژه پادشاهی اسکاتلند تجلیل به عمل آمد و این پنگوئن ارتقاء درجه یافت.

پنگوئن نروژی که از نژاد پنگوئن‌های «امپراطور» محسوب می‌شود، در این مراسمی که در باغ‌وحش شهر ادینبورگ پایتخت اسکاتلند برگزار شد، درجه سرلشکری گرفت.

این پنگوئن که نماد خوش‌یمنی گارد سلطنتی نروژ محسوب می‌شود، از سال ۱۹۷۲ تقریبا هر بار که گارد نروژی در یک رژه نمایشی شرکت می‌کند، یک درجه ترفیع می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۶ به اولاف درجه سر ‌تیپی اعطا شد، پیش از این نیز در سال ۲۰۰۸ نشان شوالیه دریافت کرده و اکنون نیز درجه سرلشگری به او اعطا شده است!

 

اعطای درجه سرلشکری به یک پنگوئن!

اعطای درجه سرلشکری به یک پنگوئن!

اعطای درجه سرلشکری به یک پنگوئن!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

تمدن غرب

غربزدگی

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">