اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

حزب اللهی ها عبرت بگیرند

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۴ ب.ظ

چندمین بار است که این اتفاق تلخ و ناجوانمردانه از سوی مسئولان برای یکی از بر و بچه های حزب اللهی رقم می خورد.

وقتی کسی ضعفی را در مجموعه ای اداری می بیند طبعاً وظیفه دارد برای اصلاح آن قدم برداشته و مسئول مافوق و یا نهادی نظارتی را از موضوع مطلع کند.

وظیفه مسئول مافوق یا نهاد نظارتی ذی ربط این است که میزان صحت و سقم گزارش دریافتی را بررسی نموده و در صورت انطباق با واقعیت نسبت به اصلاح آن رویه غلط اقدام نماید.

متأسفانه برای چندمین بار است که دیده می شود مقام مافوق و یا مسئول نهاد نظارتی، نامه، گزارش و یا شکایت محرمانه دریافتی را ارجاع می دهد به همان مجموعه ای که درباره اش گزارش دریافت کرده و مجموعه مذکور نیز ضمن رد محتوای نامه، بلافاصله اقدام به پرونده سازی و شکایت از فردی می کند که با هدف تقویت سلامت نظام اداری، اقدام به ارائه گزارش نموده است!

این رفتار زشت و ناپسند چند نتیجه تلخ اما بدیهی را به دنبال خواهد داشت:

ایجاد بدبینی و سرخوردگی نسبت به نظام اسلامی

بی رغبتی نسبت به اصلاح امور جامعه و تقویت مفاسد و معضلات اداری

گرایش به افشاگری عمومی و تخریب رسانه ای به جای ارائه گزارش محرمانه

خداوند مسئولان خواب آلود و میز پرستی که جایگاه متزلزل خود را مساوی با اعتبار نظام دانسته و برای حفظ موجودیت خود و همدستانشان، نیروهای دلسوز انقلاب و اسلام را ذبح می کنند و خواسته یا ناخواسته به ریشه نظام سرافراز اسلامی تیشه می زنند، از خواب غفلت بیدار کند.

نظرات  (۱)

قطع ارتباط ذهن و دل (فرهنگ اسکیزوفرنیک )
... و بشر معاصر سعی می کند که رابطه بین ذهن و دل را بکلی قطع نماید. و به اصطلاع امور عقلی را از امور احساسی بکلی جدا سازد و بقول معروف امور مادی را از امور روحی و عاطفی منزه کند و بدینگونه عملاً فرهنگ اسکیزوفرنیک را بنیاد نهاده است و هویت انسانی را دو شقه کرده است و غرابز و امور عاطفی را بحال خود وانهاده که بشر را بسوی انواع امراض روانی و عاطفی و غریزی می کشاند و ..
... ذهن بدون ارتباط با دل به تدریج از عقلانیت ساقط می شود و مجنون می گردد و دل بدون ارتباط با ذهن نیز هوسباز و دمدمی مزاج و وسواسی و فاحشه می شود. ....
استاد علی اکبر خانجانی 
کتاب شناخت شناسی ص ۸۸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">