اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

حاشیه ای بر فایل صوتی ظریف

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵ ب.ظ

ظریف یا هر شهروند دیگری حق دارد تفکر قاسم سلیمانی را قبول داشته یا نداشته باشد اصلا نظام اسلامی را بپذیرید یا نه اما اگر کسی جهت گیری های نظام را قبول ندارد حق هم ندارد که ادعا کند امانت دار صدیقی برای تصدی امور حاکمیت است که در این صورت او را باید فردی خائن و کلاهبردار دانست.

ظریف می داند که سیاستگزاری در نظام اسلامی برعهده رهبری است و وقتی سوگند یاد می کند که به قانون اساسی پایبند باشد باید نسبت به جهت گیری های مدنظر رهبری نیز تعهد داشته باشد و الا قسم دروغ، نافی مشروعیت تصدی گری بر امور جامعه اسلامی است.

نه میدان باید در خدمت دیپلماسی باشد و نه دیپلماسی در خدمت میدان، این هر دو، بال پرواز یک حاکمیت بوده و باید در خدمت یک نظام قرار داشته باشند.

نکته جالب این که یک مسئول در نظام اسلامی علنا اعتراف می کند که رضایت غرب را بر سیاست های نظام خودش ترجیح می دهد ولی بعضی حضرات دنبال کسی می گردند که فایل صوتی او را منتشر کرده تا به عنوان جاسوس به مردم معرفی نمایند!

راستی مگر بعد از دستگیری روح الله زم و محاکمه او اسامی رابطانی که اخبار محرمانه نهادها را به او می رساندند افشا شد که حالا انتظار داشته باشیم رابطین رسانه سعودی در قوه مجریه معرفی و محاکمه شوند؟!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">