اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

جای مجرمین در شورای شهر نیست

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ق.ظ

حضرت آیت الله توکل!

هفت امام جمعه محترم شهرستان بابل!

فرمانده انقلابی سپاه!

رییس بسیجی اداره اطلاعات!

مسئولان سیاسی و انتظامی و قضایی!

در چهل سالگی عمر پربرکت انقلاب، بهتان بر نمی خورد که در قلمرو مکنت شما، کسانی در شورای شهر عنان تصمیم گیری و تشخیص مصالح جامعه را در دست گرفته اند که بعضی هایشان متهم به فساد بوده و حکم مجرمیتشان نیز صادر شده است؟

چطور برای استخدام بک آبدارچی به سوابقش نگاه می شود که مبادا نگاه چپ و مزاحمتی برای نوامیس مردم در پرونده خود داشته باشد؛ اما بعضی ها به رغم اشتهار به فسق، به هنجارهای جامعه بی مبالاتی نشان داده و کرسی اداره شهر را اشغال نموده اند؟ این دوگانگی در برخورد با متخلفان چه تصوری از منش عدالتخواهانه ما در ذهن مردم ترسیم می نماید؟ نتیجه حضور محکومین قضایی -آنهم در محکومیت هایی که مرتبط با خطوط قرمز جامعه است- بر مسند قدرت چیزی جز عادی سازی گناه و قبح زدایی از ارزش ها به دنبال نخواهد داشت.

این سطور، اتمام حجتی است با شما بزرگواران که خدای ناخواسته در صورت اهمال در تنبیه مجرمان و کوتاهی در جلب اعتماد مردم نسبت به رعایت عدالت علوی در برخورد با مسئولان متخلف، آن دنیا باید پاسخگوی خون شهدا و امام شهدا باشید. شکی نیست که ادامه حضور این افراد در مسند قدرت، اصول اخلاقی و شرعی و قانونی مرتبط با آیین نامه های استخدامی و تعاریف مربوط به شأنیت و عیار مسئولان طراز جامعه اسلامی را در نگاه مردم متزلزل نشان خواهد داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">