اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بند جیم!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۲۵ ق.ظ

چند سال پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد مربوط به مسابقه رالی چند پسر و دختر جوان مایه دار با ماشینهای گران قیمت بنظرم در خیابانهای اصفهان بود. یکی از دخترها با سرعت بالای ماشین خود باعث مرگ یک شهروند شد. پلیس راهنمایی آمده بود بالای سرش. افسر با شماتت گفت نگاه کن این بنده خدا را به کشتن دادی و دختر بی خیال و بی هیچ حس عذاب وجدانی جواب داد کشتم که کشتم دیه اش را میدهم!

آنچه درباره کشف حجاب و هنجارشکنی پیداست تلاش قشر مرفه و غربزده برای تغییر در فرهنگ و باورهای عمومی است. حالا شما به این قشر بگویید بابت تخلفتان حتی اگر برهنه شوید صرفا باید پول بدهید! 

بماند که در خصوص جریمه های رانندگی که توسط دوربین ثبت میشود بارها دیده شده بعضی عزیزانی که در دستگاه قضا یا نیروی انتظامی رفت و آمدی دارند به راحتی جریمه شان را از سیستم حذف می کنند. حالا شما حساب کن چقدر از همین بی حجابها در فامیل و اطرافشان مامور و قاضی و... دارند.

بند جیم لایحه دفاع از بی حجابی، سندی بر واداداگی و خودباختگی و نفوذ محاسباتی دشمن بر تفکر مسئولان است:

"اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به برهنگی کامل بدن نمایند یا با پوششی ظاهر شوند که عرفاً برهنگی کامل محسوب می‌شود به حداکثر جزای نقدی و محرومیت از حقوق اجتماعی درجه شش محکوم میشوند. "

نکته جالب اینکه به رغم اعتراض گسترده نیروهای مستقل انقلابی به این لایحه طاغوتی هنوز صدایی از متولیان حوزه های علمیه و یا وابستگان رسانه ای سپاه برای دفاع از غربت احکام الهی شنیده نشده است.

رسانه های بیگانه و ضدانقلاب که همواره به طرحها و لوایح ارزشی مثل صیانت و ... اعتراض گسترده داشتند این بار مهر سکوت و رضایت به لب زده اند رسانه های نفت خور نظام هم ... 

این اتحاد شوم را باید دردمندانه به تحلیل نشست و برای مظلومیت دین چاره ای اندیشید.

 

بازگشت اسلام به غربت ابتدایی خود در آخرالزمان - خبرگزاری شبستان ، رسانه  حوزه دین ، فرهنگ و اندیشه

نظرات  (۱)

سلام

اون گزاره که "بی‌حجابی تلاش قشر مرفه هست" خطاست. بسیاری از معترضان به حجاب اجباری، از مردم عادی هستند.

البته این دوقطبی‌سازی‌ها راه به خطا داره. مردم یک کشور، چه مرفه چه کم‌درآمد، حق دارن خواسته‌شون رو اعلام کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">