اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

برای مستأجرها دعا کنیم

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۰۸ ق.ظ

 

استاد بزرگواری داشتیم از قول یکی از عرفا البته با زبان طنز می گفت: اهل بیت همه نوع مصیبتی را کشیدند غیر از مستأجری!

آنهایی که مستأجری کشیده اند می دانند همیشه دو سه ماه مانده به مهلت اتمام قرارداد اجاره چه حالی از اضطراب و بلاتکلیفی دل آدم را می گیرد.

چند روز پیش با یکی از دوستان طلبه که با جهش شدید اجاره بهای منزل چاره ای جز تغییر مکان ندارد و متوجه شد دیگر در محدوده شهر قم با پولی که دارد جز کانتینر نمی تواند جایی را اجاره کند به مناطق اطراف قم رفتم. آنجا هم متأسفانه اگر چه قیمت ها کمی پایین تر از قم بود اما خانه اجاره ای به تعداد بسیار اندکی وجود داشت و اجاره آن هم نسبت به جایگاهش بالاتر بود. املاکی ها می گفتند با افزایش قیمت ها خیلی ها برای سکونت از شهر به مناطق اطراف سرازیر شده اند و این مساله باعث کمبود منازل اجاره ای و بالا رفتن قیمت در مناطق حاشیه ای و شهر و روستاهای اطراف قم شده است.

البته این معضل مربوط به همه شهرهای کشور است.

پنج شش سال مستأجری سختی را کشیدم و از وقتی به لطف خدا صاحب خانه شدم روزی نیست که برای نجات مستأجران دعا نکنم. اما این روزها انگار بیش از گذشته باید برای این بخش قابل توجه از مردم کشورمان دعا کنیم. خدا همه بندگانش را از عذاب مستأجری نجات بدهد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">