اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

برای آنها که برآمدگی های بدن را به نمایش میگذارند

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۳۸ ب.ظ

بعضی مردان و زنان جوان دوست دارند با پوشیدن شلوار تنگ، خودنمایی کنند. پوشیدن لباس تنگ از نظر اسلام مکروه است. حالا آثار و تبعات جلوه فروشی و تحریک و خودنمایی که بماند.

مقاله ای امروز خواندم در خصوص مضرات استفاده از شلوار تنگ برای بدن که مطالعه این متن کوتاه را به شما توصیه میکنم:

 

 

روزیاتو: شلوارهای جذب و تنگ سال ها است که مُد هستند. و گرچه ممکن است با آن ها خوش اندام تر به نظر برسید اما بهتر است از پوشیدن زیاد آن ها خودداری کنید. در حقیقت، پوشیدن طولانی مدت شلوارهای تنگ ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد.

۱- ممکن است باعث پا درد شود

۵ بلایی که پوشیدن شلوار تنگ بر سر بدن می آورد

شلوارهای تنگ شاید شیک باشند، اما بهتر است در بیرون شلوارهای گشادتری به تن کنید و در خانه نیز از پوشیدن شلوارهای تنگ خودداری کنید. پوشیدن طولانی مدت شلوارهای تنگ، به ویژه اگر طی روز تحرک زیادی داشته باشید، می تواند ماهیچه ها و عصب های پاها را به درد آورد. ترکیب شلوار تنگ با کمربند تنگ هم می تواند باعث بی حسی، درد و احساس سوزن سوزن شدن در قسمت جلوی ران ها شود، مشکلی که به آن «سندرم شلوار تنگ» (Skinny Pant Syndrome) گفته می شود.

۲- ممکن است گردش خون را کُند سازد

شلوار تنگ مورد علاقه تان شاید انتخاب همیشگی شما برای هر موقعیتی باشد، اما اگر تا به حال در پاهایتان احساس سنگینی و خستگی کرده ابد، بهتر است از شلوارهای راحت تری استفاده کنید. پوشیدن لباس های تنگ در قسمت کمر می تواند سرعت گردش خون را کاهش دهد و پمپاژ خون به سمت قلب و دیگر اندام های بدن را برای رگ ها دشوار کند.

۳- ممکن است سوزش معده تان تشدید شود

۵ بلایی که پوشیدن شلوار تنگ بر سر بدن می آورد

احتمالا متوجه آن ردی که بعد از پوشیدن طولانی مدت شلوار تنگ روی کمرتان باقی می ماند، شده اید. لباس های تنگی که به شکم فشار می آورند می توانند باعث رفلاکس اسید معده (نشت اسید معده به مری) شوند که یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است که بسیاری از افراد با آن درگیرند. و حتی اگر از سلامت کامل برخوردار باشید و سوزش معده را تجربه نکرده باشید هم درصورت پوشیدن زیاد لباس های تنگ کماکان احتمال دچار شدن به رفلاکس اسید معده برای شما وجود دارد.

۴- ممکن است فرم بدن را تغییر دهد

۵ بلایی که پوشیدن شلوار تنگ بر سر بدن می آورد

شاید با شلوارهای جین اندام جمع و جورتر به نظر برسد، اما در دراز مدت می تواند شما را درگیر قوز کند. شلوارهای تنگ تعادل سالمی که میان کمر و لگن وجود دارد را بهم می زنند و از آنجایی که می توانند باعث خمیدگی شدید کمر شوند، ممکن است فشار وارده به دیسک های کمر را افزایش دهند.

۵- برای سلامت تناسلی هم مضر است

در شیک بودن شلوارهای تنگ شکی نیست اما پوشیدن هر روزه ی آن ها می تواند ریسک بروز برخی عفونت ها را افزایش دهد. یکی از آن ها درد واژن یا ولوودینیا (Vulvodynia) است که با درد مزمن در ناحیه ی تناسلی در زنان همراه است. به گفته ی محققان، زنانی که در هفته ۴ بار یا بیشتر شلوارهای تنگ به تن می کنند، احتمال بروز ولوودینیا در آن ها ۲ برابر بیشتر از زنانی است که از پوشیدن شلوارهای تنگ خودداری می کنند.

نظرات  (۱)

خداوند به موسی وحی کرد: ای موسی هر کس با ناموس دیگری زنا کند، با ناموسش زنا شود اگر چه ناموس با واسطه اش باشد (همسرش، دخترش، دختر دخترش یا ...) ای موسی پاکدامن باش تا اهل تو هم پاکدامن گردد. ای موسی اگر می خواهی خیر خانواده ات زیاد باشد، از زنا دوری کن. ای موسی آن گونه که عمل کنی، جزا یابی. من لا یحضره الفقیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">