اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بارقه های امید در سیاستگذاری سازمان اوقاف بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ق.ظ

از من اگر بپرسند مهم ترین عملکرد سازمان اوقاف شهرستان بابل در این سال ها چه بوده، به یقین تشکیل ستاد احیای نیّات واقفین را برجسته ترین و ماندگارترین و البته فرهنگی ترین اقدام این نهاد مذهبی می دانم.

بی شک تقویت اعتماد جامعه نسبت به امر مهم وقف، مستلزم اقناع مردم از عمل به نیات واقفین و خیران است که تشکیل این ستاد با حضور جوانانی انقلابی و پرانگیزه، حرکتی ارزنده در این باره به شمار می آید.

عزم راسخ مدیریت سازمان اوقاف بابل در این خصوص، نشان از وجود اراده ای دارد که استحکام مبانی فرهنگی جامعه را در دوره ای که فقدان کارآمدی متولیان اصلی فرهنگ به وضوح مشهود است، اولویتی بایسته می داند.

اقدام اخیر ستاد احیای نیّات واقفین در تهیه سبد حمایتی برای نیازمندان شهرستان بابل را در راستای احساس مسئولیت سازمان اوقاف در توجه به خلأهای موجود و آزار دهنده اجتماع باید به فال نیک گرفت و ستود.

ورود این ستاد به عرصه فرهنگ و حمایت از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که از اوامر مهم و سازنده رهبر معظم انقلاب بوده، بی تردید گام شایسته ای در ترویج معارف آسمانی مکتب وحی و تقویت پایه های اعتقادی جامعه در مواجهه با طوفان شبیخون فرهنگی و مذهبی جبهه شیطان خواهد بود.

ناگفته پیداست که بهره گیری از دیدگاه ها و خلاقیت های اصحاب فرهنگ و هنر و تهیه فهرستی از اولویت های فرهنگی و مذهبی جامعه، این گام استوار ستاد مذکور را عملیاتی تر و موثرتر خواهد ساخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">