اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بابل، مانور طغیانگری و بازی با حدود شرع

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ق.ظ

"یکی از خصوصیات فرهنگ غربی، عادی‌سازی گناه است" مقام معظم رهبری

پس از آزادی اعضای بازداشتی شورای شهر بابل - به غیر از یک نفر- همان طور که انتظار می رفت، عضوی که حاضر به استعفا نشده بود به واسطه دوستانش به عادی سازی مسائل سهمگین اخیر پرداخت و با انتشار تصاویری از دوچرخه سواری، حضور در جلسه شورا، نشست با دوستانش در اتاق کار و ... تلاش نمود نشان دهد که اصلا و ابدا اتفاق مهمی رخ نداده است.

در خصوص مورد اتهامی این عضو شورا دو فرض را می توان در نظر گرفت:

یک- همه آن چه درباره تخلف اخلاقی وی اعلام شد کذب محض بود و او بیخود و بی جهت یا بر اثر یک سوءتفاهم، بیش از بیست روز و قریب به یک ماه را در بازداشت گذراند. مطابق این فرض، امام جمعه محترم و رسانه هایی که بی هیچ استثنایی مجموعه اعضای بازداشتی شورا را متهم نمودند باید از او عذرخواهی کرده و حلالیت بطلبند. البته بنا بر قرائن متقن، این فرض قابل قبول نیست که اگر بود مافیای رسانه ای تا کنون ادعای بیگناهی و ادله کافی برای رفع اتهام او را بارها منتشر نموده و دست به قیل و قال می زد.

دو- اتهام وارد شده به او محرز و صحیح است و این عضو جوان شورا بر اثر غفلتی مرتکب خطا شده است. در این صورت تخلف اخلاقی این عضو شورا حتی اگر در سطح تخلف دیگران نباشد به دلیل افشا و آشکار شدن آن، نیازمند واکنشی در خور تخلفات کارگزاران حکومت اسلامی است. عدم عذرخواهی و بی مبالاتی در قبال تخلف و عادی سازی آن با نمایش تصاویر بازگشت او در محیطی منتسب به حکومت اسلامی، علاوه بر وهن احساسات عمومی و ریشخند به خطوط قرمز اخلاقی اجتماع، فرهنگ بی مبالاتی و طغیانگری را دامن زده و بر خلاف آموزهای دین، منجر به اشاعه منکر و تجرّی نسبت به گناه در سطح جامعه خواهد شد. مردم حق دارند بپرسند که چرا آبدارچی یک اداره در صورت نگاه چپ به نوامیس مردم مستوجب برخورد سازمانی حراست و ... است؛ اما عضو شورای شهر بعد از رقم خوردن یک رسوایی تاریخی و بی سابقه که آبروی کهن شهر بابل را تا سال های سال مستمسک تمسخر و هجو دیگران قرار داد بی هیچ توضیح و اعتذاری، به ادامه فعالیت خود در مسندی که با خیر و صلاح جامعه دینی سر و کار دارد، می پردازد؟ شاخص های یک مسئول و مدیر و کارگزار تراز حکومت اسلامی از منظر امیرمومنان چیست و چرا استمرار صلاحیت یک کارگزار مثل آن چه که درباره مینو خالقی شاهد بودیم، این بار در بابل مورد غفلت و سوءنظارت قرار گرفته و قاطعیت دستگاه های مسئول را زیر سوال برده است؟

از مسئولان قضایی به خصوص دادستان انقلابی استان و متولیان امنیتی و فرهنگی شهر و استان انتظار می رود با دقت به پیوست فرهنگی تصمیماتی که بازتاب عمومی دارد یا از نوع برخورد اخیر خود با این فرد عذرخواهی نمایند و یا در صورت اعتقاد به صحت عملکردشان به احترام جایگاه مذهبی، اعتقادی و باورهای اخلاقی مردم این دیار، با تعلیق عضویت وی در شورا تا بررسی و صدور رأی نهایی در مراجع ذی صلاح، از قبح شکنی نسبت به حریم احکام شرع پیشگیری نمایند.

نظرات  (۱)

علی الاسلام والسلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">