اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

اگر واقعاً کشورت را دوست داری

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۵۲ ق.ظ

وزیر رئیسی: درخواست اقامت موقت کانادا نداشته ام /برای هجدهمین بار از کانادا دیدن کردم

 

قاضی زاده هاشمی وزیر اسبق ارشاد در واکنش به تحریم اقامتی از سوی دولت کانادا نوشت:

"من یک ویزای توریستی طولانی‌مدت برای ورود به کانادا داشتم و تصمیم گرفتم قبل از انقضای آن، برای هجدهمین بار از کانادا دیدن کنم. این دیدار پایان یافته است، نه من و نه خانواده‌ام هرگز درخواست اقامت موقت یا اقامت کاری در کانادا را مطرح نکرده‌ایم."

قاضی زاده هاشمی در دوره جوانی از دانشجویان بسیجی و جبهه ای بود. وزیر شد اما دیگر پزشکی متمول بود که گاه در مصاحبه هایش تهی دستان را به سخره می گرفت. روحانی در دولت دوم خود او را از وزارت کنار گذاشت.

او می گوید هیچ جای دنیا را به ایران ترجیح نمیدهد اما طبق گفته خودش هجده بار به عنوان توریست به کانادا سفر داشته!

ایرادی ندارد آدم بسته به وسع و توان مالی اش دور دنیا سفر کند و هم لذت ببرد هم از عبرتهای عالم بهره بگیرد اما کسی که هجده بار برای گردش و استراحت به کانادا سفر میکند کارش غیر ضروری و نا بجاست. با شایعات هم کاری ندارم که آیا آنجا مشغول سرمایه گذاری بوده یا نه ولی از افراد مشهور و منتسب به نظام و میهن پرست انتظار می رود اگر قصدشان استراحت است در گوشه و کنار همین مملکت جاهای دنج و خوش آب و هوا بسیار است لااقل اینطوری پولشان به جیب هموطنان خودمان برود در این اوضاع و احوال اقتصادی ارز مملکت هدر نرفته و نفعی به معیشت مردم خودمان برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">