اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

او میخواهد ما را آزاد کند

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸ ب.ظ

‌

 

او می خواهد به ما آزادی بدهد همان طور که پیش تر به عراق و سوریه و افغانستان و فلسطین و یمن و سومالی و... آزادی داد. همان طور که در 28 مرداد دنبال آزادی بود و هشت سال به صدام بمب و موشک و سلاح شیمیایی فروخت و هواپیمای مسافربری ما را زد و پرواز تا آزادی را برای کودکان بیگناه ترسیم نمود!

خیلی دلت برای مردم ما می سوزد سایه  تحریم دارو را از سر بیماران خاص بردار.

دولتی که هموطنان خودش را به جرم عضویت در فرقه داوودیه زنده زنده سوزاند، آزادی بیان را برای زیر سوال بردن مبانی فکری و مستندات کشکی تاریخ یهود حذف نمود، توحش پلیسش نسبت به مردم به خصوص سیاهان و زنان و نوجوانان حتی معلولان جسمی زبانزد عالم است، دانش آموزانش مجبورند با جلیقه ضدگلوله سر کلاس بروند، آمار تجاوز و خودکشی اش سر به فلک کشیده، فقر و غارتگری در بسیاری از ایالت هایش مفهوم امنیت اجتماعی را به رویا بدل ساخته، دیکتاتوری احزابش اجازه به قدرت رسیدن افراد مستقل را نمی دهد، قانون انتخاباتی الکترال آن کاریکاتوری از دموکراسی است و... می خواهد برای ما آزادی به ارمغان بیاورد.

ما از وضع موجود ناراضی هستیم؛ اما منجی ما قطعا دولتی آدمکش و خونخوار و استثمارگر نخواهد بود که تجزیه همه کشورهای دنیا را به منظور تحکیم قدرت چپاولگری خود برنامه بلندت و راهبردی برای تشکیل دهکده جهانی قرار داده و با به جان هم انداختن ملتها و به خاک و خون کشیدن مردم درصدد فروش تسلیحات و غارت منابع آنهاست. تو خودت ابلیس مجسمی، شعار آزادی ات، سراب فریبنده اسارت در بند شیطان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">