اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

از شما انتظار بیشتری می رود حاج آقا!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۱۱ ق.ظ

حجاب» تنها دغدغه متحصنین قوه قضائیه نیست | خبرگزاری فارس

 

حجاب، مساله فردی یا حتی صرفاً سیاسی نیست. از دیرباز حتی در دوره حاکمیت طاغوت نیز علما در مقابل بی حجابی قد علم می کردند. ماجرای مرحوم آیت الله بافقی که در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مقابل اهل و عیال بی حجاب رضاشاه قلدر ایستاد، ترسی به دل راه نداد و به رسالت نهی از منکر عمل کرد و تلخی کتک و تبعید را در ازای کسب رضای خدا به جان خرید ورد زبان همه بزرگان دین است.

جالب آنکه در این سالها گاه شنیده می شد بعضی آقایان وضعیت بدحجابی را دلیلی موجّه برای زیر سوال بردن مشروعیت نظام می دانستند؛ اما عجیب است در یکسال اخیر که تمام دنیای کفر قامت به نابودی ارزشهای الهی بسته و به بهانه مبارزه با حجاب در حال ترویج هرزگی و عریانی و لاابالی گری است صدایی از بعضی بزرگان حوزه شنیده نمی شود! گو اینکه هیچ وظیفه ای برای دفاع از غربت دین خدا ندارند. به راستی مراجع بزرگوار تقلید نمی دانند اگر جمهوری اسلامی نباشد نه تنها قوانین و احکام شرع تعطیل شده بلکه بساط دفتر و دستک و خدم و حشم آنان نیز جمع خواهد شد؟

کدام مشاوران نفوذی به بزرگان دین اینطور خط غلط داده اند که دعوای حجاب، مساله ای صرفاً سیاسی است و ربطی به دفتر و بیت حضرات ندارد؟ تفقّه بدون زمان شناسی اساساً امری پوچ و بی خاصیت است چه اینکه قرار بود علما، امنای امت و جانشینان معصوم باشند و حافظ چارچوب احکام دین و اگر در دوره حکومت اسلامی، انگیزه ای برای دفاع از حدود دین در بعضی علما وجود نداشته باشد که باید تأسف خورد و به ساحت مقدس امام عصر(عج) تسلیت گفت.

آن کارگر و کاسب و کارمندی که داوطلبانه بخشی از ماحصل زحمات خود را بدون هیچ بهانه و چشمداشتی در قالب خمس در اختیار علما قرار میدهد هدفش نه راه اندازی تشکیلات عظیم بیت و دفتر که یاوری دین خدا و تقویت مکتب اسلام است؛ آن وقت بزرگانی که خود و خانواده هایشان از دسترنج مومنین ارتزاق میکنند در برهه حساس و بزنگاه خطر، دین و احکام وحی را تنها بگذارند ظلم به خدا و رسول و ائمه نیست؟ آیا حوادث یکسال اخیر نشان نداده که هدف از این حمله بزرگ رسانه ای و آشوبگری های واقعی و مجازی بازی خوردگان غرب، اساس دین و مرجعیت و فقه و حاکمیت مذهب است؟ همه ائمه ما بخاطر تقویت دین، شهد شهادت نوشیدند، شما می توانید جواب خدا را بدهید که چرا در یکسال اخیر دهها جوان متدین این مملکت بخاطر دفاع از حدود دین توسط عناصر دشمن در کوچه و خیابان به خاک و خون کشیده شدند اما مراجع و بزرگانی که حفاظت از دین، وظیفه ذاتی آنان است حتی حاضر به اتخاذ یک موضع ساده در دفاع از شریعت نشدند که مبادا غباری بر عبای زعامتشان بنشیند؟

همه در مقابل خدا باید جوابگو باشیم. سخن آخر، کلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز اهتزاز پرچم شیعه و زوال دشمنان دین در منطقه و آزادی در انجام مناسکی چون اربعین و... را مدیون مجاهدت او و یاران شهیدش هستیم:

"سخنی کوتاه از یک سرباز ۴۰ ساله در میدان به علمای عظیم الشأن و مراجع گرانقدر که موجب روشنایی جامعه و سبب زدودن تاریکی‌ها هستند، خصوصاً مراجع عظام تقلید. سربازتان از یک برج دیده بانی، دید که اگر این نظام آسیب ببیند، دین و آنچه از ارزشهای آن [که] شما در حوزه‌ها استخوان خُرد کرده اید و زحمت کشیده اید، از بین می‌رود. این دوره‌ها با همه دوره‌ها متفاوت است. این بار اگر مسلّط شدند، از اسلام چیزی باقی نمی‌ماند. راه صحیح، حمایت بدون هر گونه ملاحظه از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولیّ فقیه است"

والسلام/ قم/ داوود عباسی/ جانباز دفاع مقدس و جنگ نرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">