اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

وکیل ماست!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱ ق.ظ

وکیل پایه یک آمد مصاحبه کرد که افتضاح سد لفور را ماستمالی کند. گفت: چند زن و مردی که سوار بر قایق در آبهای سد لفور اقدام به کشف حجاب کردند همگی (لابد حتی صاحب قایق) با هم محرم بودند و به تصور اینکه کسی آنجا نیست که آنها را ببیند با این سر و وضع می چرخیدند و عکاس، دوربین حرفه ای داشت و قصد تجسس و ...!

همانطور که مستحضرید این بابا وکیل است نه قاضی و به تناسب شغلش بستگی دارد که می خواهد از طرف چه کسی صحبت کند. مثلا اگر همین فرد وکیل معترضین باشد اینگونه خواهد گفت که: فضای رودخانه و سد و ... فضای عمومی محسوب شده و کشف حجاب در آن ممنوع است و اصلا چنین موقعیتی مصداق حریم خصوصی نیست که کار عکاس تجسس به حساب بیاید و ... با این وصف زیاد حرف ایشان را جدی نگیرید.

اما

سخن اصلی این است که وضعیت زننده پوشش بعضی از گردشگران در مناطق مختلف کشور اعم از لفور و کلاردشت و سواحل خزر و خلیج فارس و ... به شهادت تصاویر مختلف و متعدد و نیز به گواه مسافران بسیار آزار دهنده است و گاه احساس می شود مقام قضایی یا نهاد انتظامی انگیزه لازم برای مقابله با ناهنجاری ها را در وجود خود احساس نمی کند.

نظرات  (۱)

  • مهران محسنی
  • سلام دنبال شدید ممنون میشم دنبال کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">